Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Description:
-
Verify and review accounting entries and documents within MISA software.
-
Check and maintain payment records, expenses, and accounts payable; record expenses, fixed assets, and tools within the system.
-
Review, develop, and adjust accounting, tax, and management processes to minimize risks and enhance company benefits.
-
Monitor and oversee the company's accounts payable and expense management.
-
Prepare financial and management accounting reports as required.
-
Prepare and submit contractor tax reports and VAT input reports.
-
Review the legality and validity of contracts, both in English and Vietnamese.
-
Train and guide departments on accounting procedures and forms.
-
Collaborate with auditors and tax authorities to ensure compliance.
Benefits:
-
Gross salary of 12-15M VND, with biannual salary reviews.
-
Working hours: 8:30 AM - 11:45 AM, 1:15 PM - 5:45 PM from Monday to Friday (Weekends off).
-
13.5 days of annual leave, including 12 days of statutory leave and 1.5 days of additional vacation leave.
-
Opportunities for professional development and skill enhancement.
-
Sponsored participation in professional certification courses and exams.
-
Comprehensive benefits package including Social Insurance, Health Insurance, and other legal benefits in line with current laws.
-
Work in a dynamic, youthful, and professional corporate environment, with 95% of team members belonging to the 90s generation.
-
Enjoy an open workspace with numerous amenities: free tea, coffee, library access, massage chair, PS5, and more.
- Participate in various company activities, such as team building, member birthdays, outdoor events, company anniversaries, and charity initiatives.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
-
Bachelor's degree in Finance, Accounting, or a related field.
-
Minimum of 3 years of relevant experience.
-
A strong passion for accounting and a commitment to continuous learning.
-
English proficiency equivalent to a TOEIC score of 800 or higher.
-
Proficient in Microsoft Office, particularly Excel and Word.
-
Honest, detail-oriented, disciplined, and capable of working under pressure.
- Preference will be given to candidates with experience in using MISA software.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 12 Tr - 15 Tr VND
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng