Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
Mô tả Công việc
Roles and Responsibilities
• Calculate, post business transactions, process invoices, verify financial data for use in maintaining accounts payable records, and provide other clerical support necessary to pay the obligations of the organization.
• Clarify any questionable invoice items, prices or receive signatures.
• Obtain proper information and/or data regarding invoice payments.
• Assemble invoices to be completed for payment.
• Verify and calculate all extensions and totals on invoices (calculating and taking discounts when applicable).
• Review invoices and requisitions for satisfactory payment approval.
• Check vendor files for any previous payments and assign voucher numbers.
• Maintain copies of vouchers, invoices or correspondence necessary for files.
• Prepare vouchers listing invoice number, date, vendor address, item description, amounts and coding per accounting policies and procedures.
• Prepare periodic reports (VAT, FCT, etc.) and other records.
• Review payment term in draft contracts.
• Collect invoices and other related documents for tax purpose.
• Monitor authorized account reconciliation process.
• Administer all bank transactions and oversee data recording procedures monthly.
• Provide support to auxiliary schedules for auditing purposes as per assigned work.
• Analyze different general ledger accounts regularly.
• Collate bank statements on monthly basis.
• Other tasks assigned by line Manager
Yêu Cầu Công Việc
• 2+ years of Accounting/Auditing experience.
• Must be well organized and a self-starter.
• Willing to learn.
• Detail oriented, professional attitude, reliable.
• Must have fluent English (both verbal & written).
• 1+ years of Experience in real estate or construction is a BIG plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng