Việc làm Dịch Vụ Hoàng Huy

Cập nhật 11/10/2024 13:29
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Dịch Vụ Hoàng Huy
Accounting Deputy Manager
Dịch Vụ Hoàng Huy
36 việc làm 40 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

Job Scope(s):
- Setting up and operating NHO’s Accounting system.
- Managing a team of accounting professional to ensure accurate, timely completion of accounting activities.
- Directing and monitor a variety of accounting activities to ensure that the financial resources are managed in accordance with accounting principles and comply with relevant regulations, laws, and standards.
- Checking all expenditure approval and payment are in compliance with company’s policy.
- Being in charge of consolidate financial reports
- Setting up and developing the financial management and accounting systems, financial policies and procedures.
- Working with internal auditor & external auditors.
- Checking all of reports to taxable statement and handle tax matters.
- Interacting and making a relationship with banks and functional agencies.
- Providing direct leadership, guidance and support to ensure the creation of positive atmosphere and team spirit.
- Ensuring accurate, completing and up-to-date financial accounting records are maintained to ensure both internal and external financial reports, returns and statements are based on those records.
- Drawing up budget, cash flow and financial reports for corporation.
- Accomplishing Accounting department human resource objectives by recruiting, selecting, orienting, training, assigning, scheduling, coaching, counseling, and disciplining employees; communicating job expectations; planning, monitoring, appraising, and reviewing job contributions; planning and reviewing compensation actions; enforcing policies and procedures.
- Meeting with other managers to discuss possible improvements to Accounting department.
- Checking or reviewing financial report include internal report.
- Other work from CFO & BOD
- Supporting other Departments in accounting activities

Requirement(s)
- University Degree in Finance or Accounting.
- Must have Chief Accountant certificate
- Must have at least 5 years of experiences in Financial and Accounting in Real Estate/ Construction
- Must have good English communication skills
- Master degree or CPA/ ACCA is an advantage.
- Leadership Skills: Chief Accountant will need to motivate the team, work with them to make sure they abide by all company policies and procedures.
- Problem-Solving Skills: You will have to solve issues, sometimes without seeing the actual problem first hand. Being able to problem solve with an accountant will help your job.
- Ability to work under pressure in a multicultural, diverse environment.
- Deep knowledge and understanding of the Vietnamese Accounting System (VAS) and related legal regulations and laws.
- Ability to use accounting and office computer software.

Working location: 13-15A Nguyen Thi Huynh, ward 8, Phu Nhuan district, HCMC
Working hours: Monday-Friday 8:00-17:00
Why you should work in N.H.O?
- Challenging and promising experience as the company is growing and expanding
- Annual performance review for recognition and promotion
- Internal training workshops to review completed projects and present the team progress
- Personal Accident Insurance to all employees from Day 1
- SHUI is registered on full gross salary
- Medical insurance 1st class from Bao Minh
- Annual health check-up at prominent clinics/ hospitals
- Monthly internal events as the spirit “Grow together” (birthday, fruit day, rooftop events, etc.)
- Quarterly department meal to enhance the team spirit
- Team building activities to boost the team bonding (sport day, outing, step challenge, etc.)
- Cash gift/ gift on public holidays (New Year, Liberation & Labor day, National day, etc.)
- Other benefits in kind (employee’s wedding, birthday, birth of a child, etc.)
- Internal sales program to prioritize the chance of housing ownership for NHO members

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Dịch Vụ Hoàng Huy
Dịch Vụ Hoàng Huy Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 183 phố Bà Triệu - Hai Bà Trưng - Hà Nội

Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.

Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1995

Mission

Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Hoàng Huy

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Hoàng Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Hoàng Huy

Dịch Vụ Hoàng Huy

Click để đánh giá