About the company: a global food and retail company
Job Description:
- Performs clerical duties, including, but not limited to. Mailing and filling correspondence, and answering calls
- Welcome and interacts with clients, visitors, and vendors upon arrival to office
- Operate standard office equipment on a regular basis and assist with a variety of administrative tasks including copying, faxing, taking notes, …
- Co-ordinates and facilitates travel requirements
- Sorts and distributes incoming mail
- Arranges meeting by reserving rooms and managing refreshments
- Maintain the office areas in a clean and tidy manner at all times
- Photocopies, scans, and files appropriate documents
- Maintain accurate records and enters data
- Assists with organizing events when necessary
- Conducts research and compiles data
- Signs for delivered packages and distributes them to the appropriate recipient
- Interacts with directors when necessary
- Acting as a receptionist
- Take inventory and maintain stock of supplies by anticipating work requirements, ordering supplies, and distributing supplies where necessary
- Handling all expenses (general expenses, travel expenses) from colleagues, supplier payment with checking, following up and recording
- Performs additional duties when required, including drafting communications and organizing the general office filing system
Requirement:
- Previous experience in a related field preferred
- Self-Driven; excellent customer care skills
- Exceptional communication skills; Ability to maintain a strict level of confidence
- Proficiency in Microsoft office programs
- Attention to detail
- Professional appearance
- Excellent typing skills
- Strong problem solving skills
- Excellent organizational skills
- Highly motivated and ability to prioritize efficiently
- Ability to work alone or as part of a team
- Enthusiastic and reliable
- Knowledge of basic office management procedures
Benefit:
- Up to 18.000.000 VND/month
Tập đoàn HBR Holdings - hệ sinh thái giáo dục bao gồm: Tổ chức giáo dục Quốc tế Langmaster; Hệ thống luyện thi IELTS LangGo; Trường doanh nhân HBR; Tiếng Anh trẻ em BingGo Leaders; Dịch vụ Cung ứng Nhân sự chất lượng cao HRBP,.....Công ty chúng tôi luôn nỗ lực hết mình trong việc phát triển nguồn nhân lực, xây dựng văn hóa doanh nghiệp và môi trường lý tưởng cho nhân viên được phát huy tối đa khả năng của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2011
Mission
-
Slogan “Change your mind, change your life” mang thông điệp: Cuộc sống sẽ chỉ thay đổi khi thái độ của bạn đối với nó thay đổi. Nếu bạn sống với tâm thế tích cực, đón nhận mọi thứ một cách tích cực, biến những khó khăn thành cơ hội thì cuộc sống của bạn sẽ trở nên tốt đẹp hơn, hạnh phúc hơn, có nhiều thành công hơn và mang ý nghĩa tốt đẹp hơn. Ngược lại, nếu bạn sống và đón nhận mọi điều xảy ra trong cuộc sống của bạn một cách tiêu cực thì chắc chắn lúc nào bạn cũng trong trạng thái chán nản, không hạnh phúc và mọi điều đến với bạn sẽ trở nên bất lợi.
Review Langmaster
Mình đã làm một thời gian ở đây rồi. (RV)
Môi trường trẻ trung, mọi người chia sẽ với nhau nhiều kinh nghiệm. (RV)
Đối với mình Lang là môi trường đầy áp lực & lý tưởng để phát triển bản thân. (RV)