Mô tả công việc
- Oversee the Experience Department operations, ensuring high-quality service in the Experience Center, Fitness Center, Pool, Beach, and Boat operations.
- Manage host performance, including selection, training, engagement, and recognition programs, while ensuring guest satisfaction and continuous improvement.
- Ensure health and safety standards for both guests and hosts, and promote sustainability practices.
- Attend daily operational meetings, implement Six Senses best practices and LQA standards, and liaise with Front Office for smooth operations.
- Maintain relationships with external teams, such as the National Park, and ensure safe and up-to-date trekking routes and activities.
- Handle guest complaints and feedback promptly, ensuring the service recovery process is followed.
- Monitor guest preferences, update profiles, and ensure smooth arrival, departure, and service processes.
- Handle any other duties as assigned by the Resort Manager and General Manager
- Open to Expat
Quyền lợi được hưởng
- 100% salary in 2-month probation
- Social Insurance on 100% salary
- Annual Home leave ticket support
- Accommodation provided
- Uniforms and Laundry Service provided
- Relocation allowance to all positions provided
- 24/7 personal accident enrolled from starting date
- Duty Meals and Transportation provided
- Worldwide learning & Career Development with Six Senses & IHG
Yêu cầu công việc
- Excellent command over written and spoken English.
- Knowledge about water sports, safety and emergency rescue
- First aid knowledge
- Any equivalent combination of experience and training that provides the required knowledge, skills, and abilities.
- Familiar at creating reports, summaries and other documentation.
- Must participate and successfully complete training and educational programs made available to Six Senses Resorts & Spas.
Yêu cầu hồ sơ
- A Bachelor's degree or diploma in recreational activities or hospitality is required.
- Five years or more of experience in water sports, hospitality or recreational facilities.
- Advanced Microsoft software knowledge.
Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Phát triển Nhất Tín (gọi tắt là “Nhất Tín Logistics”) được thành lập ngày 02 tháng 06 năm 2014 với sự tham gia của các cổ đông đầy nhiệt huyết trong lĩnh vực Chuyển Phát Nhanh – Logistics.
Chúng tôi cung ứng Dịch vụ bưu chính trong phạm vi nội tỉnh, liên tỉnh và Quốc tế được Bộ Thông tin và Truyền thông cấp phép, trong đó lĩnh vực phục vụ chính của Công ty là nhận và chuyển phát tận nơi: Thư báo, Bưu phẩm bưu kiện, Hàng mẫu, Tài liệu khoa học kỹ thuật, Chứng từ Thương mại hồ sơ thầu… Hình thức nhận tận nơi và phát tận nơi (Door to Door), ngoài ra chúng tôi còn cung cấp dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ, vận chuyển đường sắt, vận tải đường biển, khai báo Hải quan, cho thuê kho bãi và lưu kho… Đặc biệt là vận chuyển hàng Thương mại điện tử e-Logistics (phát hàng thu tiền – COD).
Với thái độ tự nguyện mong muốn chạm tới cảm xúc từng khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Hình thức nhận tận nơi và phát tận nơi (Door to Door), ngoài ra chúng tôi còn cung cấp dịch vụ chuyển phát nhanh đường bộ, vận chuyển đường sắt, vận tải đường biển, khai báo Hải quan, cho thuê kho bãi và lưu kho
Review Nhất Tín Logistics
Đãi ngộ bìn thường nhưng đồng nghiệp thân thiện, thu nhập ổn
Công ty tốt, rõ ràng trong chính sách rõ ràng hơn rất nhiều, hưởng đầy đủ chế độ đúng luật
Đồng nghiệp vui vẻ nhưng phúc lợi kém, không học hỏi được nhiều