Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTIONS:
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Overseeing the day-to-day operations of our teams.
• Performing quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Training new joiners. Conduct refresher trainings on new implementations and process changes.
• Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
• Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts and conduct sessions based on analysis. Support management team to build SOP.
• The ability to contribute to a better working environment for yourself and your co-workers. This includes self-awareness, initiative, accountability, persistence, resilience, patience, perceptiveness, and emotional regulation.
• Co-ordinate the activities of the teams; provide support and advice to team members.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.
• Ensure that standard operating procedures are documented and maintained.
• Maintaining adequate staff levels and quality.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS:
• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.
• Good at English.
• Intermediate to advanced reporting skills.
• Ability to identify and analyze data for trends.
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Pro-active, hardworking and detail oriented.
• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.
• Problem solving skills.
• Excellent team player.
• Effective team co-ordination and leadership skills.
• A high level of commercial awareness.
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
NovaDreams với tầm nhìn trở thành một trong những thương hiệu vui chơi giải trí uy tín tại Việt Nam, hiện đang tuyển dụng nhiều vị trí nhân sự cấp cao trong năm 2021.
NovaDreams là đơn vị nghiên cứu, phát triển và quản lý vận hành các sản phẩm vui chơi giải trí đa dạng, độc đáo như Công viên giải trí chủ đề, Công viên nước, Công viên sinh thái, Trung tâm giải trí trong nhà, Các loại hình show biểu diễn nghệ thuật….
Cùng với nhiều đơn vị thành viên khác, NovaDreams có sứ mệnh nâng tầm giá trị các bất động sản đô thị du lịch do NovaGroup đầu tư và phát triển. Hiện tại, NovaDreams là một mảnh ghép thú vị, mang màu sắc trẻ trung và có mặt tại NovaWorld Ho Tram, NovaWorld Phan Thiet, NovaHills Mui Ne Resort & Villas, NovaBeach Cam Ranh.
Tại NovaWorld Phan Thiet, Công viên giải trí 25ha Ocean World là một trong những công trình vui chơi giải trí trọng điểm tại khu vực, bao gồm Công viên nước Ocean Kingdom, Công viên giải trí theo phong cách khám phá Adventure Park, Circus Land và nổi bật là Stunt Show – Chương trình biểu diễn kỹ xảo hành động.
Tại NovaWorld Ho Tram, tháng 10/2021, NovaDreams dự kiến đưa vào vận hành Khu trò chơi dưới nước thuộc Công viên giải trí Tropicana Park.
Nằm trong hệ sinh thái của NovaGroup, NovaDreams không ngừng xây dựng chế độ phúc lợi cạnh tranh; môi trường làm việc lý tưởng, chuyên nghiệp; lộ trình thăng tiến hấp dẫn và đặc biệt là các chương trình đào tạo, phát triển nhân tài từ bên trong tổ chức.