Công Viên Giải Trí Novadreams

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Viên Giải Trí Novadreams

Cập nhật 27/10/2024 19:55
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Công Viên Giải Trí Novadreams
[HCM] Customer Service & Satisfaction Executive
Công Viên Giải Trí Novadreams
47 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

Mô tả Công việc

Primary Objective:

- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro-active and give initiative effectively for customer and operations as well.
- Completed signed- jobs by CS Manager.

Key Activities:

1. Report
2. Data Analysis
3. Customer Satisfaction
4. Marketing Research (Service)
5. Ad-hoc Jobs/ Project

Roles and responsibilities:

1. Report (10%)
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively
- Consolidate reports : CS, Delivery, and make the preparation of reporting

2. Data Analysis (20%)
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve
- Basing on Reports , put in Master file to analyse and make plan, co-operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping

3. Customer Satisfaction (30%)
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Assign CS Officer to support , follow up tasks relating to CS accordingly

4. Marketing Research (Service) (10%)
- Plan Store Tour
- Survey Competitors

5. Ad-hoc Jobs/ Project (30%)
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager

Yêu cầu công việc

Qualification and Job Requirements:

1. University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing

2. Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers

3. Deep process know-how

4. Fluent in English communication (verbal/written)

5. Have a polite, tactful and friendly attitude

6. Have good understanding of the needs of customers

7. Excellent problem analysis and problem resolution skills

Preferred skills

1. Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level .

2. Japanese language

3. Excellent communication and presentation.

4. Proven leadership, motivation and people.

5. Analytical and organizational leadership.

6. Strategic thinking and project management skills

7. Self-directed, high energy and proactive working style

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

– 13 month salary

– Performance bonus

– Transportation allowance

– Meal at canteen

– Premium healthcare

– Full salary social insurance

– 1-day work from home per week (as approved by HOD)

– 12 days annual leaves

– Many opportunities of development (transfer, promote)

– Training and learning development;

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Công Viên Giải Trí Novadreams
Công Viên Giải Trí Novadreams Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

NovaDreams với tầm nhìn trở thành một trong những thương hiệu vui chơi giải trí uy tín tại Việt Nam, hiện đang tuyển dụng nhiều vị trí nhân sự cấp cao trong năm 2021.

NovaDreams là đơn vị nghiên cứu, phát triển và quản lý vận hành các sản phẩm vui chơi giải trí đa dạng, độc đáo như Công viên giải trí chủ đề, Công viên nước, Công viên sinh thái, Trung tâm giải trí trong nhà, Các loại hình show biểu diễn nghệ thuật….

Cùng với nhiều đơn vị thành viên khác, NovaDreams có sứ mệnh nâng tầm giá trị các bất động sản đô thị du lịch do NovaGroup đầu tư và phát triển. Hiện tại, NovaDreams là một mảnh ghép thú vị, mang màu sắc trẻ trung và có mặt tại NovaWorld Ho Tram, NovaWorld Phan Thiet, NovaHills Mui Ne Resort & Villas, NovaBeach Cam Ranh.
Tại NovaWorld Phan Thiet, Công viên giải trí 25ha Ocean World là một trong những công trình vui chơi giải trí trọng điểm tại khu vực, bao gồm Công viên nước Ocean Kingdom, Công viên giải trí theo phong cách khám phá Adventure Park, Circus Land và nổi bật là Stunt Show – Chương trình biểu diễn kỹ xảo hành động.

Tại NovaWorld Ho Tram, tháng 10/2021, NovaDreams dự kiến đưa vào vận hành Khu trò chơi dưới nước thuộc Công viên giải trí Tropicana Park.
Nằm trong hệ sinh thái của NovaGroup, NovaDreams không ngừng xây dựng chế độ phúc lợi cạnh tranh; môi trường làm việc lý tưởng, chuyên nghiệp; lộ trình thăng tiến hấp dẫn và đặc biệt là các chương trình đào tạo, phát triển nhân tài từ bên trong tổ chức.

Những nghề phổ biến tại Công Viên Giải Trí Novadreams

Bạn làm việc tại Công Viên Giải Trí Novadreams? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Viên Giải Trí Novadreams

Công Viên Giải Trí Novadreams

Click để đánh giá