Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
MFast là mạng lưới ngân hàng đại lý hỗ trợ công nghệ hàng đầu nhằm mục đích dân chủ hóa khả năng tiếp cận tài chính cho nhóm dân số chưa được phục vụ đầy đủ tại Việt Nam và các nước Đông Nam Á mới nổi. Công ty hiện được hỗ trợ bởi các nhà đầu tư nổi tiếng, bao gồm Ascend Vietnam Ventures, Wavemaker, Jafco Asia, Do Ventures, v.v.
Về lâu dài, MFast mong muốn trở thành một nền tảng ngân hàng đại lý tất cả trong một dành cho những người chưa có tài khoản ngân hàng và chưa có tài khoản ngân hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
-
Bóng đá
-
Du lịch
-
Câu lạc bộ
-
Team building
-
Tình nguyện
-
Party
-
Thể thao
Lịch sử thành lập
- 2017: Công ty được thành lập
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là tăng cường tài chính toàn diện cho người dân trên khắp Đông Nam Á, không chỉ ở Việt Nam.