Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working in an international context, the OneOps consultant has a very important role in our organization since he/she represents the first level of support. His/her actions will be decisive on the quality of support as he/she usually :
- monitors ITSM tools and guarantees optimal support, particularly for the most critical incidents
- analyzes tickets, performs required actions when the incident / request falls under first level support
- follows-up tickets resolution and escalates when necessary
- performs daily checks on the systems of our customers
- performs various L1 tasks (relaunching a failed backup job, data recovery, account creation, etc...)
- answers phone calls, reports activity and ensures the relay with the next team
He/she will have access to many tools widespread on the market : Service-Now, SAP, Datadog, Veeam, ESET, ...
There are various possibilities of evolution perspectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or equivalent level in Computer Science
- English (TOEIC 650 or higher)
- French speaking
- Working experience in user support (Help Desk) or customer support is a big plus
- Dynamic, fast learner, reliable and proactive
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 32
- Lương: 11 Tr - 16 Tr VND
iSMART Education là một trong những đơn vị giáo dục hàng đầu Việt Nam với sứ mệnh đào tạo thế hệ trẻ Việt Nam trở thành công dân toàn cầu. Từ đó, những công dân toàn cầu đến từ Việt Nam có thể dễ dàng hòa nhập vào các môi trường quốc tế và góp phần thay đổi thế giới theo hướng tích cực hơn.
Hơn 10 năm trên hành trình hoạt động giáo dục, iSMART không ngừng nỗ lực để đạt được mục tiêu chung, vượt qua các giới hạn và đạt được những giải thưởng danh giá tại Việt Nam và quốc tế.
2013
- iSMART bắt đầu hành trình dạy tiếng Anh qua Toán và Khoa học tại Việt Nam.
- Là thành viên của Tổ chức Giáo dục EQuest (EQuest Education Group).