MiTek Vietnam, with over 2,500 engineers and other professional staff in District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam, serves customers in Architecture, Drafting, Engineering design, estimation, Marketing, and other Services for the construction industry globally.
The IT Vendor & Asset Management Administrator (Lv 1, will be responsible for the daily operations of the
organization's asset management processes and systems (ServiceNow) and work with IT Service providers and vendors
and hardware vendors. Working with our Vendor Management team, this position ensures corporate and legal
guidelines are followed for managing IT hardware and software assets.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
↪ Manage IT billing processes for service providers, ensuring accuracy and timely payments on credit card or
purchase orders.
↪ Handle hardware procurement, including sourcing, ordering, and tracking of IT assets that include endpoint
equipment, peripherals, cell phones, printers, and label printers.
↪ Verify and process monthly invoices by doing a 3-way match
↪ Maintain accurate records of all hardware assets in ServiceNow.
↪ Collaborate with vendors to resolve billing discrepancies and ensure compliance with contract terms.
↪ Assist in the interpretation of licensing terms and conditions.
↪ Support the IT department in tracking software and hardware assets.
↪ Provide administrative support for vendor management activities.
↪ Process documentation
QUALIFIED CANDIDATES WILL POSSESS THE FOLLOWING:
✓ University or college qualification
✓ Fluent in English, (~ IELTS 7.5 or CEFR C1)
✓ Experience in the procurement process
✓ Strong organizational and multitasking skills.
✓ Excellent communication and interpersonal skills.
✓ Positive attitude and time management skills.
✓ Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, Outlook).
✓ ability to work independently and as part of a team.
✓ Attention to detail and accuracy in record-keeping.
✓ Experience with ServiceNow ticketing
✓ Experience in IT procurement
✓ Knowledge of IT asset management practices.
✓ Familiarity with licensing terms and conditions.
BENEFITS:
⌁ From Monday to Friday
⌁ International Travel opportunities
⌁ 13th month and productivity bonus
⌁ Free lunch, parking, and uniforms
⌁ Yearly company trip
⌁Healthcare insurance package
⌁ 24/24 Personal Accident insurance
⌁ Free English training programs (Cambridge English Scale) at the office
⌁ Continuing development of technical and soft skills through working and formal training
⌁ Trade Union & Staff Social Club - Sport clubs (Yoga, Zumba, Swimming, Badminton, Football, Gym,...)
⌁ Good working conditions and environment
⌁ The company’s labor policy is completely according to Vietnamese labor legislation, and other benefits offered
by the -company (Company trips, Team building, etc.)
⌁Parking free
⌁Staff Social Club: Sports clubs (football, badminton, yoga, Zumba, etc.)
Office Hours & Travel:
Full Time, Limited Travel, Monday-Friday
Relocation assistance will not be provided.
MiTek is an Equal Opportunity Employer M/F Veterans and People with Disabilities
Affirmative Action, E-Verify, Drug and Tobacco-Free Workplace
Tags: IT, Service Now Ticketing, Licensing Terms and Conditions
Công ty Cổ phần Giao Hàng Tiết Kiệm (GHTK) thành lập năm 2013 là công ty công nghệ hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực bưu chính. Ưu thế của GHTK là tốc độ nhanh, mạng lưới phủ sóng rộng trên toàn quốc và đặc biệt là thế mạnh trong việc nghiên cứu và ứng dụng công nghệ mới phục vụ cho hoạt động bưu chính.
Chúng tôi tin rằng dịch vụ này là hữu ích cho xã hội nói chung. Người bán hàng bán được nhiều hơn, khách hàng mua sắm thoải mái hơn, và người giao hàng có thêm nhiều công việc và thu nhập xứng đáng.
Trải qua hành trình 9 năm phát triển, GHTK chính thức cán mốc giao nhận 1 tỷ đơn hàng, phục vụ hơn một triệu nhà bán lẻ online trên toàn quốc với hệ thống hơn 1500 bưu cục, hơn 2500 xe tải cùng hơn 30.000 shipper, vận hành trên diện tích hơn 600.000m2 kho bãi
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2013, GHTK ra đời tại Hà Nội,Vận hành ngày đầu tiên.Công ty chính thức hoạt động. Ra mắt hệ thống quản lý và APIs kết nối đối tác.
- Năm 2014,Ra mắt dịch vụ 6h nội thành Hà Nội
- Năm 2015, Mở chi nhánh TPHCM. Chính thức ra mắt dịch vụ vận chuyển HN-HCM 24h.Đạt mốc 1.000.000 đơn hàng
- Năm 2016, Ra mắt nền tảng công nghệ vận hành di động Mobility Operations Technology. Top 1 Nhà vận chuyển được yêu thích nhất sàn TMĐT di động
- Năm 2017, Mở trung tâm vận hành 10.000m2 đầu tiên tại TPHCM. Mở full-map 63 trung tâm tỉnh thành trên toàn quốc.Mở full-map giao hàng đến hơn 10.000 huyện xã trên toàn quốc.
- Năm 2018, Mở 20 trung tâm vận hành và 500+ chi nhánh với tổng diện tích lên đến 100.000m2. Đặt mục tiêu cán mốc 100.000.000 đơn hàng toàn quốc
Mission
Bất kỳ ai ở đâu,với chiếc điện thoại di động trên tay đều có thể tham gia kinh doanh trực tuyến,để nuôi được ước mơ tự doanh,tự lập,đổi đời.
Review Giao hàng tiết kiệm
Không thăng tiến, dành cho các bạn mới ra trường, ban giám đốc cố tầm nhìn, hoạch định tốt nhưng chỉ ở trong đầu, đồng nghiệp dễ thương (RV)
Nhân viên cũ bắt nạt nhân viên mỡi, làm việc 12 tiếng 1 ngày, trực cả tuần, thối nát từ trên xuống, khó phát triển (RV)
Thường xuyên tăng ca hoặc mang việc về nhà không công, thường bị sếp thiếu tôn trọng, lương thấp việc nhiều(RV)