Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 18/12/2024 21:02
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
Quality Assurance Sepg
CMC Telecom 3.8★
9 đánh giá 86 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 07/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 56 Yên Thế, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

• Process Definition and Improvement:
o Develop, implement, and maintain software engineering processes aligned with organizational goals and industry standards (e.g., CMMI, ISO 9001, ISO 20000, ISO 27001).
o Identify gaps in current processes and propose improvements to enhan ceefficiency and quality.
o Review and validate back-office processes to ensure compliance with organizational standards. • Compliance and Auditing - BO:
o Conduct periodic audits of back-office functions to ensure adherence to internal policies and regulatory requirements.
o Identify and report any non-compliance issues and recommend corrective actions.
• Metrics monitoring: Define, collect, and analyze process metrics to assess performance and identify improvement opportunities.
• Documentation and Reporting:
Develop and maintain process documentation, including SOPs, workflows, and quality reports.
Prepare and present audit findings and quality improvement plans to management.
• Training and Support: Provide training and workshops for teams on quality processes, standards, and tools.
• Collaboration with Teams: Coordinate with cross-functional teams to address process- related challenges and implement best practices.
Galaxy Technology Services is pioneering the Silicon Valley of Vietnam and Southeast Asia.
Our mission is to solve business and technical problems. We transform clients' business concepts through the stages of prototype, minimum viable product (MVP), and production. Our mastery of global software development processes and business-oriented focus allows our clients to achieve their business objectives.
• Risk Management:
Identify potential risks in back-office operations and propose mitigation strategies. Collaborate with relevant teams to implement preventive measures.

Yêu cầu công việc

• 3 years in QA, BO operations or Process improvement in software development projects.
• Familiarity with ISO standards, compliance requirements, or similar frameworks is a plus (process standards such as CMMI, ISO 9001, ISO 20000, or ISO 27001; Software development methodologies (Agile, Waterfall, etc.)).
• Proficiency in tools like MS Office, Excel, and quality management systems.
• Excellent documentation and communication abilities.
• ISO Auditor certification is a plus.

Quyền lợi được hưởng

• Attractive income
• Pay your full salary in two months of probation
• Review salary once per year
• 12 days of annual leave
• Year-end bonus/ performance bonus based on the business performance
• Birthday gift: 1.000.000 VND
• Social, Health and others Insurance are based on Labor Law and Health insurance PVI
• Activities: Company Trip, Year End Party, Sport (football, badminton, running club...), Christmas, Charity activities, ...
• Good work environment and working in a professional, friendly, well-equipped
environment
• Chances to work in a big and global team, working directly with customers.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

3.8
9 review

03/08/2022
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)

23/10/2023
Nhân viên tổng đài tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện

19/10/2023
Nhân viên hành chính nhân sự tại Hồ Chí Minh

Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá