Mô tả công việc
o Develop, implement, and maintain software engineering processes aligned with organizational goals and industry standards (e.g., CMMI, ISO 9001, ISO 20000, ISO 27001).
o Identify gaps in current processes and propose improvements to enhan ceefficiency and quality.
o Review and validate back-office processes to ensure compliance with organizational standards. • Compliance and Auditing - BO:
o Conduct periodic audits of back-office functions to ensure adherence to internal policies and regulatory requirements.
o Identify and report any non-compliance issues and recommend corrective actions.
• Metrics monitoring: Define, collect, and analyze process metrics to assess performance and identify improvement opportunities.
• Documentation and Reporting:
Develop and maintain process documentation, including SOPs, workflows, and quality reports.
Prepare and present audit findings and quality improvement plans to management.
• Training and Support: Provide training and workshops for teams on quality processes, standards, and tools.
• Collaboration with Teams: Coordinate with cross-functional teams to address process- related challenges and implement best practices.
Galaxy Technology Services is pioneering the Silicon Valley of Vietnam and Southeast Asia.
Our mission is to solve business and technical problems. We transform clients' business concepts through the stages of prototype, minimum viable product (MVP), and production. Our mastery of global software development processes and business-oriented focus allows our clients to achieve their business objectives.
• Risk Management:
Identify potential risks in back-office operations and propose mitigation strategies. Collaborate with relevant teams to implement preventive measures.
Yêu cầu công việc
• Familiarity with ISO standards, compliance requirements, or similar frameworks is a plus (process standards such as CMMI, ISO 9001, ISO 20000, or ISO 27001; Software development methodologies (Agile, Waterfall, etc.)).
• Proficiency in tools like MS Office, Excel, and quality management systems.
• Excellent documentation and communication abilities.
• ISO Auditor certification is a plus.
Quyền lợi được hưởng
• Pay your full salary in two months of probation
• Review salary once per year
• 12 days of annual leave
• Year-end bonus/ performance bonus based on the business performance
• Birthday gift: 1.000.000 VND
• Social, Health and others Insurance are based on Labor Law and Health insurance PVI
• Activities: Company Trip, Year End Party, Sport (football, badminton, running club...), Christmas, Charity activities, ...
• Good work environment and working in a professional, friendly, well-equipped
environment
• Chances to work in a big and global team, working directly with customers.
CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.
CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008
Mission
Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)
Review CMC Telecom
Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)
Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện
Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng