IIG Vietnam ★ 3.7

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Trường Phi lợi nhuận
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại IIG Vietnam

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
Nghiên cứu và Khoa học
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Ngân hàng

Việc làm IIG Vietnam

Cập nhật 06/03/2025 08:59
Tìm thấy 21 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN IIG VIỆT NAM
Officer, Virtual Customer Service (40001545)
IIG Vietnam 3.7★
13 đánh giá 234 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

'Take responsibility for :

  • Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers

Key Accountabilities (1)
  • Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
  • Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
  • Onboard and take care new customers
  • Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
  • Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
  • Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
  • Take care customer, receive and handle customer issues
  • Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient

Key Accountabilities (2)
  • System: comply regulation & manage risks
  • Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
  • Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
  • Manage operational risks following guideline
  • Identify, report and participate in risk handling process
  • Comply regulation on information security and confidential

Key Accountabilities (3)
  • Human resource: develop people and build up organization culture

4.1.Develop individual capability

  • Fully attend training courses
  • Always find opportunity to learn and improve at work and in life
  • Actively build up development plan
  • Willing to share information, be ready to any changes happened
  • Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result

4.2.Build up organization culture

  • Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
  • Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
  • Effectiveness management: manage business plan and business result
  • Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
  • Report customer service activities to manager as request

Perform other tasks as requested by management

Success Profile - Qualification and Experiences
  • At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
  • Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
  • Graduated from College or higher at any fields or sectors
  • Proficient in office software, banking software
  • English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
75 Giang Văn Minh, Phường Đội Cấn, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2000, IIG là tổ chức hàng đầu tại Việt Nam, Lào, Campuchia và Myanmar về khảo thí, kiểm định và đảm bảo chất lượng giáo dục. Tại Việt Nam, IIG Việt Nam cung cấp các giải pháp giáo dục toàn diện từ dạy, học tới đánh giá năng lực sử dụng ngoại ngữ, tin học… trong nhà trường và doanh nghiệp, các công cụ hỗ trợ đào tạo (chương trình học trực tuyến, phòng lab ngoại ngữ, tư vấn chương trình giảng dạy)… góp phần định hướng và cải thiện chất lượng đầu ra của các cơ sở đào tạo, đồng thời chuẩn hóa các kỹ năng làm việc quan trọng cho nguồn nhân lực Việt Nam.
IIG Việt Nam là tổ chức duy nhất tại Việt Nam được ủy quyền thực hiện các bài thi quốc tế uy tín sau:

HỆ THỐNG BÀI THI NGOẠI NGỮ

  • TOEIC (Test of English for International Communication)
  • TOEFL (Test of English as a Foreign Language)

Review IIG Vietnam

3.7
13 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty ổn áp, lương khá cao so với mặt bằng chung. Môi trường thoải mái, không OT, đúng giờ tan làm (rv)

17/06/2022
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công việc chỉ phù hợp cho người đi làm kiếm tiền tiêu xài chơi chơi thôi. Hợp với mấy chị làm nội trợ văn phòng ngày đi làm tối về cơm nước vậy thôi. Lương thấp mà làm thì hơi cực.(rv)

16/06/2021
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Điểm trừ là nếu fresher mới cứng thì tự bơi hơi nhiều, môi trường không mạnh về technical nên làm fresher về technical thì gần như khó phát triển và học hỏi được.(rv)

Những nghề phổ biến tại IIG Vietnam

Bạn làm việc tại IIG Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IIG Vietnam

IIG Vietnam

Click để đánh giá