Việc làm IIG Vietnam

Cập nhật 04/01/2025 01:57
Tìm thấy 25 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN IIG VIỆT NAM
Head of Media Corporate - CDMO
IIG Vietnam 3.7★
13 đánh giá 204 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Job Accountabilities

Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via

  • Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
  • Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
  • Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
  • Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.

Expertise & Thought Leadership

  • Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
  • Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
  • Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
  • Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
  • Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
  • Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
  • Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.

Ownership

  • Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
  • Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
  • Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
  • Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
  • Support JBPs negotiations with key partners

Governance, Stewardship and Collaboration

  • Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
  • Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
  • Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
  • Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.

Upskilling

  • Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.


LI_VNM
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
75 Giang Văn Minh, Phường Đội Cấn, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2000, IIG là tổ chức hàng đầu tại Việt Nam, Lào, Campuchia và Myanmar về khảo thí, kiểm định và đảm bảo chất lượng giáo dục. Tại Việt Nam, IIG Việt Nam cung cấp các giải pháp giáo dục toàn diện từ dạy, học tới đánh giá năng lực sử dụng ngoại ngữ, tin học… trong nhà trường và doanh nghiệp, các công cụ hỗ trợ đào tạo (chương trình học trực tuyến, phòng lab ngoại ngữ, tư vấn chương trình giảng dạy)… góp phần định hướng và cải thiện chất lượng đầu ra của các cơ sở đào tạo, đồng thời chuẩn hóa các kỹ năng làm việc quan trọng cho nguồn nhân lực Việt Nam.
IIG Việt Nam là tổ chức duy nhất tại Việt Nam được ủy quyền thực hiện các bài thi quốc tế uy tín sau:

HỆ THỐNG BÀI THI NGOẠI NGỮ

  • TOEIC (Test of English for International Communication)
  • TOEFL (Test of English as a Foreign Language)

Review IIG Vietnam

3.7
13 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty ổn áp, lương khá cao so với mặt bằng chung. Môi trường thoải mái, không OT, đúng giờ tan làm (rv)

17/06/2022
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công việc chỉ phù hợp cho người đi làm kiếm tiền tiêu xài chơi chơi thôi. Hợp với mấy chị làm nội trợ văn phòng ngày đi làm tối về cơm nước vậy thôi. Lương thấp mà làm thì hơi cực.(rv)

16/06/2021
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Điểm trừ là nếu fresher mới cứng thì tự bơi hơi nhiều, môi trường không mạnh về technical nên làm fresher về technical thì gần như khó phát triển và học hỏi được.(rv)

Những nghề phổ biến tại IIG Vietnam

Bạn làm việc tại IIG Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IIG Vietnam

IIG Vietnam

Click để đánh giá