Mô tả công việc
Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.
1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work
(authorized) in relation of the percentage of occupancy.
2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.
3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.
4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.
5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.
6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.
7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.
8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.
9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.
10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.
11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.
12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.
13. Distribute daily to the team the VIP list coming.
14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.
16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.
17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.
18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
- Local Language and Advanced level of English.
- A third language would be an asset.
- Knowledge of hotel management tools.
- Knowledge of telephone service management.
- Public Relations and Customer Service.
- Basic financial knowledge.
- Knowledge of hotel operations.
- Ability to lead and inspire a team.
- At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
TokyoLife là thương hiệu quốc tế kinh doanh đa thương hiệu. TokyoLife được ra đời trên cơ sở hợp tác quốc tế giữa Format và Will Japan International với ý tưởng mang đến cơ hội trải nghiệm những sản phẩm THÔNG MINH, tiện dụng, thời trang, công nghệ tốt nhất tới người tiêu dùng khắp nơi trên thế giới. Công ty cổ phần IntelLife giới thiệu phong cách tiêu dùng văn minh thông qua hệ thống cửa hàng được trải dài trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 05/01/2018
Mission
Tới năm 2025, TokyoLife trở thành công ty sản xuất và bán lẻ uy tín, cung cấp ra thị trường các sản phẩm - dịch vụ chất lượng, vượt mong đợi của khách hàng, phục vụ và làm hài lòng 10 triệu khách hàng Việt Nam.
Với giải pháp quyết liệt và giảm thiểu túi nhựa, cùng với những nỗ lực trong công cuộc tạo việc làm bền vững cho tầng lớp người yếu thế trong xã hội, cụ thể là người khuyết tật, TokyoLife đã vinh dự nhận giải thưởng Én Xanh 2019. Cuộc thi Én Xanh 2019, do Phòng Thương mại và Công nghiệp Việt Nam (VCCI), Trung tâm hỗ trợ sáng kiến phục vụ cộng đồng (CSIP), Liên hiệp các hội khoa học và Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) và Chương trình Phát triển Liên Hợp Quốc (UNDP) cùng tổ chức, để tìm kiếm và tôn vinh các doanh nghiệp có sáng kiến kinh doanh vì cộng đồng và góp phần giải quyết các vấn đề xã hội.
Với quan điểm “không chỉ tặng cần câu mà còn tạo ra hồ câu vui vẻ để người khuyết tật có thể tự mình câu cá”, TokyoLife đã tiên phong trong việc xây dựng mô hình việc làm bền vững và mang tính đa dạng cao cho người khuyết tật tại Việt Nam. Đến 2023, TokyoLife đã tạo việc làm cho hơn 200 người khuyết tật, góp phần đóng góp tích cực cho xã hội và mang lại cuộc sống tốt đẹp hơn cho cộng đồng người khuyết tật.
Review IntelLife - TokyoLife
Môi trường làm việc sạch sẽ, công việc vất vả
Môi trường làm việc sạch sẽ nhưng lương thấp, việc nhiều
Tokyolife lương cao phết, mọi người tạo điều kiện cho nhân viên up lên vị trí cao hơn(Fb)