Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Senior Officer - Sales Support, Agricultural Solutions
Thời Trang Lamer
90 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
23/11/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 11, Tòa nhà Saigon Trade Center, Số 37, Đường Tôn Đức T Phường Bến Nghé Quận 1 TP Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
OBJECTIVES OF THE POSITIONProvide sales support services internally and externally for Sales Team to achieve Business sales target as set by Regional team and country.MAIN AREAS OF RESPONSIBILITIES AND KEY ACTIVITIESSales Support Operations- Update and distribute price list to Sales Supervisors/ Managers as well as customers.- Generate and send quotation to customer.- Attend to customer enquiries on product information, product application, pricing, etc.- Act as first customer contact person to handle customer inquiries.- Maintain price in SAP system to generate orders.- Prepare and follow up contract liquidation with customers. - Calculate seasonal, yearly, ad-hoc rebate scheme.- Work with AP Supply Chain for stock allocation and tracking to meet order demand.- Coordinate with Customer Services and Sales Team, Customers on delivery, order release, order combination.- Handle all customer complaints and raise NCM if needed.- Support sales events, meeting, conferences.Customer Management - Check customers credit status and timely update to responsible colleagues for actions.- Work with Credit team in finalizing annual credit limit assigned to the customers.- Submit and follow credit application for new customers and revised credit limit application when required. - Collect data from Sales team and assist in preparing monthly reports of relevant products.- Analyze historical seasonal sales data and recommend to LBM/Supply Chain for import and production plan. - Track the awarded incentive of key customers (based on volume, products), recommend and coordinate to organize. incentive trip for key customers.- Master Data management: + Submit relevant form or document to create new customer record in system. + Collect and maintain customer data, including key farmer contacts, retailers and dealers.- Visit key customers regularly every quarter to build networking and relationship.
Yêu cầu công việc
- University degree, Business Administration/ Finance/ Agriculture.- Minimum three-year relevant experiences with sales support and customer services experience, able to work under pressure and multi contact.- Knowledge on Agrochemical industry/ market/ products will be advantage.- Good command in English is an advantage and MS. Office/ Excel is a must. - Competencies required: Demonstrate Customer Focus, Communicate Effectively, Collaborate for Achievement.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
Thời Trang Lamer
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
3/71, Hoàng Văn Thái - Phường Khương Trung - Quận Thanh Xuân - Hà Nội.
Lamer tự hào là nhãn hàng thời trang công sở tiên phong ở phân khúc trung cấp. Tận dụng thế mạnh về sản xuất, Lamer đã mở rộng hệ thống bán lẻ với 40 điểm bán Bắc Trung Nam với 4 nhãn hàng: Lamer, Vien Tran, She back, LeH. Với đội ngũ sản xuất dày dặn kinh nghiệm, đội ngũ kinh doanh trẻ và không ngừng sáng tạo, chúng tôi tham vọng chung tay cùng các nhãn hàng Việt thay đổi bộ mặt ngành dệt may Việt Nam, đưa đến những sản phẩm tốt nhất với mức giá cạnh tranh nhất.
Những nghề phổ biến tại Thời Trang Lamer
Bạn làm việc tại Thời Trang Lamer? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Thời Trang Lamer
Click để đánh giá