Việc làm May Minh Anh Kim Liên

Cập nhật 23/08/2024 11:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần may Minh Anh Kim Liên
[HEINEKEN Vung Tau] Brewery Admin Officer
May Minh Anh Kim Liên
43 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  1. Supervision of Sanitation Services, Pest Control, and Greenery in the Factory
    • Monitor and verify work schedules for each category, ensuring a clean, beautiful, and green landscape.
    • Control services quality, promptly address difficulties affecting services quality through comprehensive factory inspections. Conduct weekly inspections and address any issues.
    • Prepare reports based on job categories.
    • Regularly hold meetings with all suppliers to listen, provide feedback, and make adjustments for the best services at our factory.
    • Manage and update records related to services (service staff lists, relevant certifications, health records of subcontractor staff, chemical lists, usage information, subcontractor staff training records, periodic subcontractor reports, etc.) to ensure service activities comply with ISO 9001 and FSSC 22000 processes.
    • Verify work logs, acceptance minutes, invoices, and payments to suppliers on a monthly basis.
    • Control and update accounting expenses as needed on a monthly basis.
  2. Organize Factory Tours for Visitors
    • Receive factory tour requests from external departments and internal sections within the factory.
    • Introduce and guide tour groups according to the factory’s program.
    • Collaborate with the bar manager to prepare for tours.
    • Maintain tour records and update them as necessary.
    • Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
  3. Factory Administrative Costs
    • Timely verify and reconcile expense records, make payments to suppliers (such as landscaping services, pest control, and cafeteria services).
    • Temporarily advance administrative costs and process related expenses to support departments, then reconcile with the accounting department.
    • Plan reasonable monthly and annual expenditures.
    • Ability to forecast costs for the following year and compare and identify discrepancies in monthly administrative costs.
  4. Organize Factory Programs and Events, Including Tours
    • Plan and coordinate regular programs within the factory, including:
      • Happy hours, town hall meetings, year-end parties, sports events, farewells, and welcomes.
      • Away days, family days, women’s days, and commemorative celebrations.
      • Tet charity events.
    • Establish contact with suppliers and relevant authorities (if applicable) and coordinate logistics.
    • Process payments to suppliers, track expenses, and update records as needed.
    • Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
  5. Factory Hygiene and Safety Evaluation System
    • Collaborate with the TPM department and production units to plan and implement regular monthly evaluations within the factory.
    • Compile data from the evaluation system and maintain monthly reports.
    • Address technical errors in the evaluation system for participating evaluators.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Qualification:
    • Bachelor’s degree
  2. Skills:
    • Proficient in Microsoft Office (Outlook, Excel). Successful candidates will be required to learn Power BI for job-related tasks.
    • English communication skills: intermediate level
  3. Experience
    • Prefer candidate with previous experience working in manufacturing companies.
    • Equivalent position with at least 1 - 2 years of experience.
  4. Note
    • Willing to perform outdoor inspections for sanitation services, greenery, and pest control. Also, for outdoor events and short-term projects such as quarterly meetings at the factory and groundbreaking ceremonies.
    • Outdoor inspections are conducted weekly, with each inspection lasting 60-90 minutes.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Mon - Fri, 8am - 5pm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần may Minh Anh Kim Liên
May Minh Anh Kim Liên Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
KCN Bắc Vinh -Đối diện 334 Đặng Thai Mai, TP Vinh

Công ty CP May MInh Anh Kim Liên, trực thuộc Tập đoàn MIAN. 

MAKL thành lập năm 2009 và hoạt động trong lĩnh vực may mặc xuất khẩu với quy mô 3000 lao động. Ngoài ra công ty còn có định hướng phát triển mở rộng hơn nữa trong thời gian tới với những dự án mới đang ấp ủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

 

Những nghề phổ biến tại May Minh Anh Kim Liên

Bạn làm việc tại May Minh Anh Kim Liên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo May Minh Anh Kim Liên

May Minh Anh Kim Liên

Click để đánh giá