Mô tả công việc
■Job Scope
In order to solve our clients' business problems, you will be providing smooth implementation support and proposing ongoing product utilization and workflows.
・Understand the essential needs of customers and plan and execute success plans (onboarding plans, schedules, etc.)
・Support smooth service implementation and operation (implementation meetings with contracting companies, etc.)
・Understand the approver, decision maker, and approval flow, and work autonomously to design scenarios up to the next renewal and reach a renewal agreement
Yêu cầu công việc
■Requirement
Must-haves:
・Uni grads
・25-35years old ,female
・Japanese N1 or Upper N2
・Over 3 years experience as IT communicator or PM or relevant positions
Better
・Experience in structurally breaking down customer work and proposing solutions
・Sales/consulting experience in the IT industry (BtoB SaaS sales, IT consultant, package implementation manager, etc.)
・Experience planning and promoting business improvement using IT
Mindset
Those who can proactively take on challenges with a growth mindset without limiting their own scope of work
・Those who can always think and drive from the customer or user's perspective
・Those who are interested in unknown areas and can create opportunities through proactive activities
・Those who can work with a strong sense of ownership
・Those who have high GRIT (ability to follow through) and can pursue results
■Why it’s good career for IT communicator candidates.
・Because it is our own product, we have the opportunity to propose new features based on customer requests.
・As a Vertical SaaS, we can pursue customer success by delving deeply into our customers' business issues.
・We can provide support as a medium- to long-term project aimed at solving our customers' business issues.
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of products as a Customer Success professional, and we can get involved in improving our customers' business from multiple angles (ordering systems, core systems, etc.).
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of solutions to our customers' deeper issues as a Customer Success professional, regardless of business area, which is a unique feature of Vertical SaaS.
・You can also pursue a career where you will eventually be responsible for account management for major customers as a Customer Success specialist.
Quyền lợi được hưởng
■Salary :
30 Mil Gross
■Working time: Mon - Fri: 9h00-18h00, Hybrid 1 tuần lên office 1 ngày thứ 6
■Other Benefits:
● Competitive salary package, including full insurance coverage. Annual performance review: twice/ year
● 13th-month salary Bonus
● Remote/ Hybrid working
● 18 days of leave: 12 days of annual leave, 6 days of New Year Leave
● Premium Healthcare Insurance Package starting from day one
METUB là một trong những công ty dẫn đầu về mảng giải trí và truyền thông số tại Việt Nam, khởi nguồn từ một đơn vị trực thuộc Mạng lưới đa kênh của Youtube (Youtube MCN). METUB hỗ trợ các cá nhân và tổ chức sản xuất, phát hành, tối ưu và thương mại hóa các nội dung mà họ sáng tạo ra. Hiện tại METUB đang sở hữu hàng ngàn kênh với hàng trăm triệu người theo dõi.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- 2016: Thành lập công ty
Mission
- Với mục tiêu mở rộng trong lĩnh vực giải trí và quảng bá, thương mại, chúng tôi mong muốn có thêm nhiều bạn trẻ đam mê giải trí, sáng tạo và muốn trở thành những người dẫn đầu các xu hướng mới nhất tham gia cùng chúng tôi. Hiện METUB Network có văn phòng tại TP.HCM và Hà Nội để các bạn thỏa sức thể hiện bản thân mình.
Review METUB
Công ty to mà nghèo đạo đức
Quản lý thì kém mà có vấn đề gì thì nhằm nv mà công kích
Công ty có văn hoá ăn sổi ko chuyên nghiệp (RV)