I. JOB DESCRIPTION
- Monitor market trends, survey consumer opinions and understand competitors' campaigns.
- Market analysis to position the brand and determine the insights of target customers
- Strategic planning for positioning and market entry
- Ensure harmony between the brand personality and the vision, mission, goals and strategy of the company
- Brainstorm brand communication campaigns
- Oversee marketing and advertising activities to ensure consistency with product strategy
- Anticipate risks for timely handling measures
- Track and report campaign effectiveness
- Make plans and schedules for building brands that you are assigned to be in charge of.
- Plan and implement marketing plans for brands (Etiaxil, Embryolisse, Jonzac,….)
- Investigate and analy secompettor as well as opportunities based on market realities, customer trends and development goals of competitors.
- Connect your brand's operations with sales and other departments effectively.
- Coordinate closely with teams (design, operation) and agents of the Company to implement timely activities
- Supervise brand implementation, sales implementation, market demand analysis to propose appropriate actions.
II. REQUIREMENT
- Graduated in Business Administration, Marketing,....
- Being able to communicate in English is an advantage
- 2-3 years of experience in Branding Marketing, preferably at a similar position in Mom&Baby industry/ Cosmetic Derma
- Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge
- Good presentation, communication and team management skills
- Knowledge: Have brand management and marketing skills.
- Presentation skills. Coaching skills
- Business literacy: Good knowledge of consumer insights based on qualitative data
- P&L Management
III. BENEFITS
- Working in a dynamic, open and creative environment
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Team-Building, Year End Party and many internal events
- 13th-month salary bonus, social and health insurance, 12 days of annual leave
- Policy on social insurance, health insurance and other benefits in accordance with the Law and the Company's regulations
Ø Venue: - 19, Street 59A, Thanh My Loi Ward, Thu Duc City, Ho Chi Minh City
- Đong Đa district, Ha Noi city
Ø Email: [email protected]
Ø Website: SAGEN GROUPE (sagen-groupe.com)
Ø Boutique: Sagenboutique
Ø Page FaceBook: (1) Facebook
- Linkedin: (2) SAGEN GROUPE: Posts | LinkedIn
Được thành lập vào năm 2014, Công ty Cổ phần mỹ phẩm quốc tế Thùy Dung (TDIC) đã trở thành nơi chuyên Nhập khẩu và phân phối/ Bán lẻ các sản phẩm về mỹ phẩm chính hãng tại Việt Nam.
Sau bước thành công ban đầu ở những cửa hàng nhỏ, chúng tôi đã mở rộng quy mô bằng việc phân phối cho nhiều kênh bán lẻ và chuỗi mỹ phẩm trên toàn quốc. Trải qua nhiều năm luôn đổi mình và không ngừng nâng cao chất lượng, hiện nay chúng tôi đã sở hữu một hệ thống kênh phân phối rộng khắp cả nước với nhiều thương hiệu được các tín đồ yêu thích làm đẹp tin dùng như Dear Klairs, Skin1004, Dr.G, Nature Republic, 9 Wishes,..... Không chỉ mang đến cho khách hàng những sản phẩm đảm bảo chất lượng và nguồn gốc rõ ràng, chúng tôi còn nắm bắt những thị hiếu của người tiêu dùng trẻ với để mang đến các sản phẩm hấp dẫn với nhiều công dụng vượt trội.
Với tiêu chí đầu tư vào con người, thành công của Công ty Cổ phần mỹ phẩm quốc tế Thùy Dung (TDIC) chính là bởi đội ngũ nhân viên có kiến thức chuyên môn sâu, giàu kinh nghiệm và một tinh thần đam mê nhiệt huyết với ngành mỹ phẩm. Chúng tôi tin việc tập trung vào nền tảng phát triển con người chắc chắn sẽ tạo bước tiến lớn trong thành công của khách hàng, các đối tác và thế giới mỹ phẩm mà chúng tôi phục vụ trong nhiều năm nay.