Các phòng ban đang tuyển dụng tại PHÊ LA

Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Du lịch, khách sạn
Vận tải

Việc làm PHÊ LA

Cập nhật 17/01/2025 15:16
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÊ LA
Talent Acquisition Specialist
PHÊ LA 1.0★
2 đánh giá 80 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. ​Job Summary

  • We’re looking for a Talent Acquisition Specialist who is responsible for sourcing, attracting, interviewing, hiring and onboarding employees in a company. They factor in the long-term goals of an organization and acknowledge that people play a huge role in a company’s future successes.
  • The Talent Acquisition Specialist is also responsible for ensuring that current employees are satisfied in their positions and promoting a company’s brand through recruitment initiatives and events. Put simply, the Talent Acquisition Specialist has the organizational task of finding the most suitable person for the job.

2. ​​What you’ll do

  • Forecast quarterly and annual hiring needs by department (especially sparse position).
  • Coordinate with hiring managers to identify staffing needs in different areas and departments.
  • Determine selection criteria for candidates by liaising with managers and other members of staff.
  • Create job descriptions and interview questions that reflect the requirements for each position.
  • Sourcing potential candidates through online channels (e.g. social platforms and professional networks).
  • Plan interview and selection procedures, including screening calls, assessments, and in-person interviews.
  • Assess candidates’ information, including C.Vs., portfolios and references.
  • Checking References.
  • Lead employer branding initiatives (Career Page, job fairs and recruitment events) to build a strong candidate pipeline.
  • Keep records of all materials used for recruitment, including interview notes and related paperwork, to share with key stakeholders.
  • Foster long-term relationships with past applicants and potential candidates.
  • Deal with vendors to have the best price and quality of services (headhunt, job board...)
  • Other assignments from Line Manager as monthly report (time to hire; time to fill; cost per hire…), ad-hoc task.

3. Why You'll Love Working Here

  • Competitive packages.
  • Room to grow professionally, sponsorship for learning & development of related skills.
  • Salary review 2 times/year.
  • Parking fee & Lunch allowance.
  • Enjoy a variety of corporate events, from sports competitions, monthly birthday parties, team building to New Year party, company trip etc.
  • Flat, open and fast-paced environment where every idea is welcomed.

Yêu Cầu Công Việc

1. Skills and Qualifications

  • Good English communication skills are a strong advantage (English level IELTS 5.5 – 6.0 or equivalent)
  • Bachelor's Degree in Human Resources Management, communications, marketing, business or similar.
  • Knowledge with full-cycle recruiting, using various interview techniques and evaluation methods.
  • A keen understanding of the requirements for each role in the company.
  • Proficiency in documenting processes and keeping up with industry trends.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • Preference will be given to candidates with experience in recruiting foreign workers.

2. Preferred Qualifications

  • Certification obtained from the HR Certification Institute would be advantageous.
  • Knowledge in using LinkedIn Talent Solutions to proactively source candidates.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Số 699 Nguyễn Kiệm, Phường 3, Quận Gò Vấp, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 Month
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Monday-Friday (From 08:30 to 17:30) và Saturday Morning (online)
  • Lương: 14 Tr - 17 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 96-98-100 Trần Nguyên Đán, Phường 3, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Phê La luôn trân quý, nâng niu những giá trị Nguyên Bản ở mỗi vùng đất mà chúng tôi đi qua, nơi tâm hồn được đồng điệu với thiên nhiên, với nỗi vất vả nhọc nhằn của người nông dân; cảm nhận được hết thảy những tầng hương ẩn sâu trong từng nguyên liệu.
 
Một chặng đường dài đang chờ phía trước, Phê La đã sẵn sàng viết tiếp câu chuyện Nốt Hương Đặc Sản – Nguyên Bản – Thủ Công đầy cảm hứng và càng tự hào hơn khi được mang sứ mệnh: “Đánh thức những nốt hương đặc sản của nông sản Việt Nam”.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2022

Mission

Đồng hành cùng người nông dân trong quá trình sản xuất và phát triển bền vững nguồn nguyên liệu đặc sản.


Review PHÊ LA

1.0
2 review

09/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Lương cũng không gọi là tệ nhưng rõ ràng là không thể thăng tiến.

09/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương thấp mà lượng công việc thì siêu nhiều. Trừ tết Âm lịch thì tất cả các ngày lễ đều k được thưởng 1 đồng nào.

Những nghề phổ biến tại PHÊ LA

Bạn làm việc tại PHÊ LA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHÊ LA

PHÊ LA

Click để đánh giá