Chi tiết công việc
- Handle inbound and outbound customer interactions via phone, email, and live chat.
- Provide accurate information about 1Long products and services.
- Assist customers in navigating our platforms and services.
- Investigate and resolve customer concerns, complaints, and inquiries promptly and professionally.
- Collaborate with other departments to ensure swift resolution of complex issues.
- Stay informed about the features and updates of our financial products.
- Educate customers on using our services effectively.
- Maintain detailed records of customer interactions, transactions, and feedback.
- Prepare reports on common issues and feedback to improve overall service.
- Ensure adherence to regulatory requirements and company policies.
- Collaborate with compliance teams to address customer concerns related to regulatory matters.
- Provide guidance and educational resources to customers to enhance their understanding of our products.
- Collaborate with cross-functional teams to resolve complex customer issues.
- Provide feedback to management on recurring issues and possible improvements.
BB Capital được thành lập với sứ mệnh chắp cánh cho các doanh nghiệp tạo ra cách mạng với những mô hình kinh doanh đột phá và có tính hiệu quả cao. Với đội ngũ nhà đầu tư dày dặn kinh nghiệm và nhạy bén, cùng những nguồn lực hỗ trợ dồi dào, chúng tôi đã và đang xây dựng, thúc đẩy các doanh nghiệp trong hệ sinh thái của mình với những giá trị thiết thực và bền vững.
Tầm nhìn và Chiến lược đầu tư
BB Capital luôn hướng tới những giá trị thiết thực mang tính hiệu quả cao với chiến lược đầu tư dài hạn. Chúng tôi luôn tìm kiếm, xây dựng và phát triển hệ sinh thái những startup hứa hẹn sẽ mang đến những cuộc cách mạng lớn trong các lĩnh vực bán lẻ, thương mại điện tử, tài chính và công nghệ.
Giá trị mang lại
Chúng tôi đồng hành với các startup bằng nguồn lực hỗ trợ dài hạn về tài chính, sales, marketing, nhân sự và quản lý vận hành với hệ sinh thái đa dạng có sẵn và những giá trị đặc biệt, phù hợp với từng startup.
Nguyên tắc làm việc
Minh bạch, trách nhiệm và đề cao sự hiệu quả.