Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Campaign Management: Developing media plan and manage performance campaigns on paid channels such as Google ads, Facebook ads, Youtube Ads, TikTok ads & other relevant platforms... to deliver Business & Marketing objectives.
- Performance Tracking: Monitor key performance indicators (KPIs) such as CPC, CTR, CPA, CR and ROAS, making data-driven decisions to improve campaign outcomes.
- Data Analysis & Reporting: Campaign Reporting & Analysis: Track and analyze delivery data, provide analysis reports, and translate complex data analysis into simple language, visualize and use it to help with decision-making. Based on data analysis, providing actionable and valuable insights for stakeholders to improve and optimize as needed. Research and analyze the possibilities of the market as well as the potential of ads platforms.
- Collaborative Coordination: Coordinate with the creative team and agency to prepare and to enhance the quality of creative assets for Performance campaigns. Coordinate with IT/Tech/Website Development team to build landing pages or website. Work closely with agency/other ad networks to plan and optimize the campaigns. Work closely with other functional teams (Sale, Social, Trade, PR, Operation), discuss and determine the appropriate Digital Marketing path to operate the big plan/campaign effectively.
- Builds process documents and billing for external and internal reports
- Any other responsibilities assigned by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3-4 years of working experience in Digital Media Perfomance: Facebook (Ads, Tracking, Report,…), Google (Display, Search, Youtube, Analytics, Dashboard, API, Tracking, Report,…), Adnetwork (Digital banner ads), Social ads, Programmatic,… with proven success.
- Have knowledge/experience in data analysis tools such as GA4, Excel, Google Sheets, Looker Studio & Third-party data, report, strategic & tactical planning, problem-solving.
- Detail-oriented and data-focused approach.
- Able to work under high pressure, independently in a fast-paced environment.
- Have a sense of responsibility, preciseness, diligence.
- Understanding and passion for the Home appliance industry is a big plus.Budget planning and control
- Experience in managing projects and deliverables.
- Manage your workload, timings and deadlines to ensure that the quality of the work is delivered without compromising expected standards.
- Willing to learn, conscientious and enthusiastic with a can-do attitude.
- Able to provide solutions and self-driven to deliver good quality results.
- Fluent in English.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần SUBE Việt Nam chuyên phân phối các sản phẩm gia dụng nhà bếp, sản phẩm tiện ích, phụ kiện điện thoại, đồ chơi công nghệ,... chính hãng. Hiện nay, SUBE Việt Nam là đại diện chính hãng và duy nhất của thương hiệu Bear, Remax, WK Design tại thị trường Việt Nam.
Với chiến lược kinh doanh đề cao chất lượng và nguồn gốc sản phẩm, SUBE Việt Nam từng bước khẳng định được tên tuổi thương hiệu của mình trong ngành bán lẻ và bán buôn. Chúng tôi cam kết các sản phẩm cung cấp bởi SUBE là hàng chính hãng, chất lượng tốt và được bán với giá ưu đãi.
TẦM NHÌN
Trở thành đơn vị uy tín hàng đầu Việt Nam chuyên phân phối các sản phẩm nhập khẩu chính hãng với chất lượng tốt, giá thành hợp lý đáp ứng mọi nhu cầu tiêu dùng và mua sắm cho người dùng.
SỨ MỆNH
Là cầu nối giữa người tiêu dùng Việt với các thương hiệu quốc tế, phân phối sản phẩm chính hãng với chính sách bảo hành dài hạn đảm bảo quyền lợi cho khách hàng
TRIẾT LÝ KINH DOANH
“Sự hài lòng của khách hàng là thước đo thành công” là triết lý kinh doanh mà SUBE hướng đến. Chúng tôi, không chỉ bán sản phẩm mà còn “bán sự hài lòng” và không bao giờ tự mãn với thành công đã có, luôn nhìn lại mình để phát triển, cập nhật chính xác, kịp thời để phục vụ khách hàng tốt nhất.