Formulate a long and short-term product strategy to ensure delivery of key performance indicators;
Develop trusted relationships with technology leaders, business leaders and stakeholders to drive optimized product delivery;
Develop loyalty and commitment in others by communicating clear expectations, developing and mentoring direct reports, and setting an example in one's own behavior;
Understand markets, competition and customer/user requirements in depth;
Identify market opportunities, build business cases, and define product vision and strategy for Insurance partnership
Formulate strategic insights and propose action plans to achieve business objectives;
Focus on user experience to ensure solutions are engaging and highly adopted by customers;
Analyze users' data and feedback to measure product's effectiveness and make necessary adjustments.At least 2-4 years experience as Product Owner/Product Manager/ Business Analyst in Insurance Domain.
Strong Product Management track record in high volume, high pressure environment. Proven results in delivery on product capabilities. Strong business and technical acumen from a Insurance or Financial Services/Payments/Banking organizations;
Strong strategic planning and organizational skills;
Passion for leading and developing direct reports, providing guidance, consultation, and opportunities towards improving their professional skill set, ability to lead and influence direct reports remotely.Competitive salary package based on skills and experience
Package: 13th month salary + Extra package: 25M/year
Health insurance for Viettel employees.
Annual leave: 16 days/year
Other allowances: lunch allowance, phone allowance, working on-site allowance, etc
Young and dynamic working environment.
Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.
Company's labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.