- Receive new order / arrange and plan material for new order
- Check stock with the same detail and change information for using stock
- Control and handle problems in the production process to take timely measures to meet the delivery schedule
- Coordinate with production department to solve the problem about product and find out the solution
- Make new Po and contact with Planning team
- Make PI, check price for new PO
- Check email and reply to Vendor everyday , solve all problem of Vendor order within day
- Contact with FWD if need to ship by ocean / truck for local and ship out
- Make request payment for ocean fee /Air fee/ truck fee/test feeAt least 1 year experience in Sales Admin
- Good at English is an advantage
- Hard-working and ready work overtime if needed.Social Insurance and Unemployment insurance on 100% salary under Labor Contract and according to the provisions of the Social insurance law
Attractive compensation, assessments and salary reviews yearly
Opportunity to join annual activities of Company: Team-building, Year End Party, Woman's day, Mid - Autumn, Tet holiday
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.