Mô tả công việc
- Participate in proposing ideas to build Trade marketing plans.
- Make proposals that match the requirements.
- Propose budgets in accordance with the activities proposed.
- Main responsibility for the operation of activities.
- Direct connection with departments involved in operating activities.
- Responsible for the operation of the event. (Plan, Estimated Budget, Checklist...)
- Responsible for the recap after the events (image, content...).
- Provide improvement suggestions to upper managers.
- Manage the production and construction of materials, equipment, and POSM for Trade Marketing activities.
Yêu cầu công việc
- University degree in Economics, Marketing or Business Management.
- At least 1 years experience at the same position.
- Experienced to plan and event execution.
- Knowledge of advertising, media industry.
- Good reporting skills.
- Ability to perform problem analysis.
Quyền lợi được hưởng
- Dynamic and always moving work environment.
- Receive the assigned work clearly and fully understand the reported data and indicators.
- Social insurance in accordance with the Law
- Annual leaves: 12 days/year
- Team building trip
- Gifts on birthdays, holidays, ...
- Annual health check
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTDOOR là THƯƠNG HIỆU NỔI TIẾNG QUỐC GIA 2010 đã khẳng định vị thế hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất cửa tại Việt Nam. Thành quả chúng tôi đạt được trong hơn 10 năm qua là thị trường mở rộng tới 54 tỉnh thành, hệ thống các Nhà máy, Công ty thành viên, Showroom ngày càng mở rộng trên Toàn quốc. Với chiến lược phát triển dựa trên nền tảng giá trị cốt lõi “ Sáng tạo, yêu công nghệ” “Đáng tin cậy” “Đoàn kết, tôn trọng”, chúng tôi luôn coi trọng con người là cội nguồn sức mạnh của Tập đoàn. Trong những năm tới Tập đoàn Austdoor phấn đấu giữ vững vị thế hàng đầu của mình tại Việt Nam và phấn đấu trở thành Nhà cung cấp các giải pháp cửa hàng đầu Châu Á.
Review AUSTDOOR
Luôn vui vẻ, hòa đồng trong môi trường làm việc
Công ty to nhưng thiếu đoàn kết