Mô tả công việc
- Take full responsibility for the efficient operation of the Sales & Marketing department to provide exceptional products and services within brand operating standards.
- Drive the right business at the right price to ensure the resort achieves budgeted occupancy, rate and revenue.
- Focus on revenue generation and profile building for our property and for Six Senses.
- Undertake advertising, sales, promotions and publicity initiatives and work with the revenue manager to set rates and direct the sales and marketing team.
- Constantly assess marketing strategies and tactics to remain relevant and effective.
- Establish and deliver pre-established financial returns related to revenue generation, profitability and ROIC.
- Implement, review and maintain documentation, reporting systems, contractual obligations, security and safety protocols, communications, product and service standards.
Quyền lợi được hưởng
- 100% salary in 2-month probation
- Social Insurance on 100% salary
- 24/7 personal accident enrolled from starting date
- Duty Meals provided
- Worldwide learning & Career Development with Six Senses & IHG
Yêu cầu công việc
- Have more than five years’ experience in a senior sales and marketing role within luxury hotels & resorts.
- Analytical thinking and problem solving.
- Expertise in strategic decision-making, financial management, and customer satisfaction.
- Strong leadership, organizational skills, and a visible, proactive management style
Yêu cầu hồ sơ
- Possess a minimum of a Bachelor’s degree in Hospitality, Marketing, Hotel or Business Management.
Giovanni Group (tiền thân là Công ty Cổ phần Giovanni Việt Nam) được thành lập vào năm 2007 với sứ mệnh tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam. Từ năm 2007, Công ty có nhận quyền phân phối và phát triển độc quyền tại thị trường Việt Nam với 3 nhãn hàng là Emanuel Ungaro, Charles Jourdan mang phong cách Pháp và Giovanni mang phong cách Ý. Sau 10 năm phát triển, thương hiệu Giovanni trở nên vượt trội hơn hai thương hiệu mang phong cách Pháp còn lại và nhận được sự ưu ái đặc biệt của khách hàng Việt Nam - những người yêu thích phong cách thời trang Ý thanh lịch tự nhiên, sang trọng và tinh tế. Đây cũng là động lực mạnh mẽ để công ty phát triển thương hiệu Giovanni với 36 cửa hàng trên toàn quốc tính tới thời điểm tháng 10/2017. Với việc tập trung vào giá trị cốt lõi về chất lượng sản phẩm, phát triển dịch vụ, kết hợp trải nghiệm khách hàng tại điểm bán lẻ nhằm cung cấp cho khách hàng sự tự tin, tính trang trọng và sự hứng khởi trong việc mua sắm, thương hiệu Giovanni đã phát triển đa dạng các dòng hàng, từ sơ mi tới các bộ quần áo vest lịch lãm, tới các phụ kiện đồ da tinh tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Nghệ thuật
- Party
Lịch sử thành lập
- 2013: Có 21 cửa hàng độc lập trên toàn quốc.
- 2010: Ra mắt thêm thời trang cao cấp nữ.
- 2007: Thành lập công ty.
Mission
Tái hiện nét thanh lịch tự nhiên và phong cách Châu Âu tại Việt Nam