Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Purpose: To develop and manage customers by ensuring cost, delivery,
technology and quality of the product is met.
Interactions:
- Interface between Company and Customers
- Interact with all other departments to support and meet customers’ requirement.
Functions:
1. Support/co-ordinate the following area for existing customers.
- Quotation,
- Before and after sales service.
- Provide customer service and program management.
- Conduct customer satisfaction survey.
- Monitoring customer feedbacks
2. Provide RFQ service for existing and potential customers.
- Co-ordinate RFQ package.
- Prepare quotation.
- Follow up after quotation submitted.
Results/Output:
- Sales performance against the budget.
- Feedback through customer satisfaction survey.
Authority:
- Submission of Quotation to customers.
- To assign project members from various depts to perform project tasks
Yêu Cầu Công Việc
Recruitment requirements:
-Degree/Diploma in Electronics/Mechanical Engineering/Business Management
-1–3 years of relevant experience in the manufacturing industry, preferably in EMS
- Pre- and post-sales experience
- Good communication skill
Job requirements:
- Be trained IPC (IPC –A610), experience in doing quotation, project management
- Understand and know how to use Oracle System
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Gỗ Minh Long tự hào là một trong những nhà cung cấp vật liệu nội thất gỗ công nghiệp lớn nhất tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập năm 2008, trong 11 năm qua, Minh Long đã không ngừng phát triển mạnh mẽ với nền tảng tài chính ổn định và vững mạnh, dây chuyền máy móc hiện đại, quy trình quản lý tiên tiến, hệ thống nhà phân phối và đại lý, cửa hàng…có mặt trên toàn lãnh thổ Việt Nam.