Việc làm Golden Gate

Cập nhật 05/12/2024 23:22
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN GOLDEN GATE
Omakase Restaurant Manager
Golden Gate
57 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội

Mô tả công việc

Objective

The Omakase Restaurant Manager will oversee the pre-opening and ongoing operations of our exclusive Omakase restaurant, ensuring the highest standards of service, quality, and operational excellence. This role will manage all aspects of the restaurant, including staff training, guest relations, and operational efficiency.

Key responsibilities

A. Pre-Opening Tasks (5 Months Before Opening)

1. Recruitment & Training:

o Collaborate with HR to hire and onboard a skilled team of service professionals and kitchen staff (if support required).

o Develop and implement training programs focusing on High-end dining experience and the unique needs Omakase and Japanese culinary/service culture.

2. Operational Setup:

o Develop and establish Standard Operating Procedures (SOPs) for all front-of-house operations.

o In charge of creating and submit annual OPEX/CAPEX as well as Business forecasting/P&L to BOM.

3. Menu & Beverage Collaboration:

o Work closely with the Head Chef and Beverage Manager to finalize the food and drink menus, with heavy focus on Cost control and Profitability.

o Assist in crafting a Sake pairing menu to complement the Omakase experience (following Head Chef guidance).

4. Procurement & Equipment Setup:

o Propose and revise OS&E checklist and submit to BOM.

B. Day-to-day Operation:

1. Customer Experience Management:

o Ensure a seamless, high-touch customer experience from reservation to post-dining.

o Handle VIP guest relations, ensuring their needs and expectations are exceeded.

2. Staff Leadership:

o Lead, inspire, and manage the front-of-house team to deliver exceptional service.

o Conduct regular training sessions to maintain high performance and service standards.

3. Operational Excellence:

o Monitor and maintain cleanliness, ambiance, and all service operations.

o Ensure compliance with food safety and health regulations.

o Support and Coordinate with the Luxury Bar outlet in Basement as per requested by BOM.

4. Financial Performance:

o Manage daily financial operations, including budget control, inventory management, expense management, and profitability monitoring.

o Analyze and report sales performance and guest feedback, implementing improvements as needed.

Quyền lợi được hưởng

- Income: Competitive, negotiable based on capability

- Statutory Social Insurance

- 13-monthly salary

- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...

- Structured Learning and Development Program. 

Yêu cầu công việc

A Knowledge 30%

1 Bachelor’s degree in Hospitality/Diploma or relevant field (or equivalent experience). 5%

2 In-depth understanding of luxury F&B operations, particularly Japanese fine dining. 10%

3 Minimum 2–3 years of experience managing high-end restaurants, preferably in same category or F&B outlet in 5 star hotels.

Experience in Omakase or Japanese dining is more preferred. 15%

B Technical Skill 40%

1 Proven ability to manage all aspects of restaurant operations, including SOP development and financial controls. 10%

2 Strong knowledge of Japanese culture, Japanese proficiency is a huge advantage (N3-N2). 15%

3 Professional English proficiency 10%

4 Excellent proficiency in POS, budgeting, and Microsoft Office. 5%

C Core Competencies 30%

1 Leadership Skills: Exceptional ability to inspire and manage a team to deliver excellence. 10%

2 Customer Focus: A keen sense of client preferences and the ability to adapt and exceed expectations. 10%

3 Adaptability: Proven adaptability to clientele demand and market changes. Indicating an attitude of eager to learn and non-stop improvement mindset. 10%

Total 100%

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Tòa nhà Toyota, 315 Trường Chinh - Quận Thanh Xuân - TP. Hà Nội

Bắt đầu hoạt động kinh doanh dịch vụ ẩm thực từ 2005, hiện tại chúng tôi đã có gần 17.000 đối tác làm việc tại khoảng 400 nhà hàng thuộc 22 mô hình tiên phong về dịch vụ ăn uống tại Việt Nam.

- Kichi Kichi: Lẩu băng chuyền

- Ashima : Lẩu nấm thiên nhiên

- Vuvuzela: CLB bia tươi

- Sumo BBQ: Lẩu nướng Nhật Bản

- Isushi: Buffet Nhật Bản

- Gogi House: Nhà hàng Hàn Quốc

- Daruma : Quán ăn nhanh Nhật Bản

- City Beer Station: Trạm bia thành phố

- Hutong: Thiên đường lẩu Hong Kong

- Cowboy Jack's : Nhà hàng Mỹ

- Kintaro Udon: Quán mỳ Nhật Bản

- K - Pub: Vườn nướng Hàn Quốc

- Phố ngon 37 : Món ăn đường phố

- Ba con cừu: Lẩu cừu Mông Cổ

- I Cook : Món ngon tại nhà

...

Để đáp ứng tốc độ phát triển nhanh chóng của công ty, Golden Gate chào đón những nhân viên năng động, tài năng, ham học hỏi, nhiều hoài bão và mong muốn thể hiện tài năng gia nhập đội ngũ của chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại Golden Gate

Bạn làm việc tại Golden Gate? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Golden Gate

Golden Gate

Click để đánh giá