Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
• Overall management of all purchasing in the company (except Office supply).
• Developing and searching local, oversea suppliers.
• Responsible for dealing with suppliers to make good control of account receivable and account payable.
• Supervise the delivery of purchased items to be in line with the schedule.
• Responsible for safety inventory at the warehouse
Overall management of purchasing.
o In charge of Purchasing and inventory plans.
o Ensure the purchasing of material and services for the company to fully meet the requirement of user departments and consistent with purchasing policies and procedures.
o Ensure that purchase prices are most competitive/favorable and within budget.
o Developing and sourcing local and oversea suppliers with the best price at the most possible competitive terms.
o Monitor the progress of the purchasing activities of the whole department.
o Manage price list and vendors list.
o In charge of Vendor audit.
o Cost and Benefit analysis to improve overall purchasing results.
o Prepare Payment Schedule to Supplier every month.
o Updating project cost is promptly implemented monthly for related departments to review and take suitable solutions.
o Updating Cost of maintenance job to Maintenance team lets them recording cost for each job number.
o Treating PRs & inquiries from other Departments.
o Checking PR, PO, payment slip…, all documents for payment.
o Review & reasonable inventory.
Expected results:
- Good quality and good price for purchased products.
- On-time delivery.
- On-time payment.
- No complaint from Requestors.
Control account payable
o Follow up outstanding purchasing
Expected results:
- Accuracy.
- On-time
Control schedule and inventory
o Maintain and develop policies and procedures.
o Supervise warehouse inventory.
o Manage delivery schedule
Expected results:
- Always keep schedule.
- The good arrangement at the warehouse.
- Ensure the safety quantity
Yêu Cầu Công Việc
Major Challenges:
• Competitive market.
• Not many suppliers of chemicals in Vietnam.
• Create good relationships with suppliers.
• Develop vendor channel.
Required Competencies
• Good skills in communication & negotiation with suppliers (get good price & service)
• Good skill in controlling system.
• Be dynamic, flexible, and cautious
• Bachelor’s degree.
• At least 2-year working experience in Purchasing or logistics.
• Experience in dealing with customs issues.
• Dynamic and Flexible
• Integrity
• Loyalty and teamwork spirit
• Ability to negotiate
• Strong leadership
• English communication
• Good computer skill
• Well organized
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.