Mô tả công việc
(1) OVERALL SCOPE OF THE ORGANISATION
GA staff is responsible for support HR and other departments
(2) BROAD SCOPE:
GA support
(3) ESSENTIAL DUTIES/ RESPONSIBILITIES:
- Ensure to monthly payroll to OS employees (checking with OS vendor & confirm to FI).
- Timely assit HR in paper works if any arising such as interview preparation, welcome new commers, employees profile & related documents checking, merger resignation docs ...
- Effectively support HR in proceeding purchase & payment process (request quotation & collect vendor code's documents, receive invoice & related papers to timely submit Accounting for payment, docs storage).
- Submit approval cash advance monthly party and collect invoice to claim again
- Collect and check all business expenses, submit to Accounting part for payment
- Receive all HR-GA requests from other departments, submit HR timely to give the best supports to employees
- Report to HR Mgr
Yêu cầu công việc
(a) EDUCATION / QUALIFICATION:
− University graduated
(b) EXPERIENCE:
− Min 1-2 year of experience of relevant experience
(c) SKILLS:
− Fluent with MS Office, Excel
− Able to work under high pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 100% gross salary during probation;
- Statutory insurances;
- Birthday gift;
- Quarterly Party/voucher, Team Building, YEP;
- Lunch allowances, shuttle bus;
- OT should be compensated based on gross salary;
- Annual Salary Review;
- In Period Leave for female (3hr/month);
- Professional and challenging working environment.
Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,...
Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế.