- Strategic Leadership and Planning (35%)
- Define and support the overall Brand & Marketing integrated strategy in collaboration with the regional marketing team.
- Develop and execute Go-to-Market Strategies, including ATL/BTL/TTL or 360 Plans, to ensure cohesive and impactful brand presence.
- Identify target audiences, set objectives, and outline desired outcomes for marketing campaigns
- Brand Management (20%)
- Ensure a coherent and consistent brand image across all retail touchpoints in our customers' physical stores.
- Drive meaningful campaigns, partnerships, tie-ups, and promotions to enhance brand relevance and strengthen brand and customer engagement
- Budget Management (15%)
- Ensure efficient use of the assigned budget to deliver maximum brand amplification.
- Track and report on marketing expenditures, ensuring cost-effective strategies and high ROI
- Campaign Development (20%)
- Develop and oversee the content of marketing campaigns, ensuring alignment with brand guidelines and market requirements.
- Lead in-house marketing team and creative agencies to develop communication ideas and collateral for campaign projects
- Market Insights and Trends (5%)
- Identify new trends and insights to drive effective marketing activities that increase brand awareness, consideration, and conversion.
- Analyze market data and recommend innovative strategies to stay ahead of industry trends
- Collaboration and Execution (5%)
- Work with internal and external teams to ensure that tasks are completed, and programs are delivered on time
- Execute all public relations activities, including liaising with agencies to craft adaptable PR plans for the local market
- Develop and execute creative marketing events and all communications initiatives in accordance with the principal's strategic direction
- Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal skills. English language proficiency is preferred.
- Proficiency in digital marketing tools and platforms.
- Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
- Ability to work independently and manage multiple projects simultaneously
- Bachelor’s degree in marketing, Business Administration, or a related field.
- At least 6-8 years of experience in marketing, with a focus on FMCG and rural markets
- Stakeholder management - working together with multiple ops personnel
- Strategic and Results-driven – strong in conceptualizing and planning
- Leadership - the candidate will lead the local marketing team
- Strong Analytical Skills - ability to interpret data to make informed decisions
- Comfortable with uncertainty - the role will evolve according to business needs
- Advanced English
Sen Tài Thu được thành lập từ ngày 16/04/1992 với tiền thân là Trung tâm chăm sóc sức khỏe Sen Tài Thu – Bệnh viện Châm cứu Trung ương, là cơ sở tiên phong trong lĩnh vực trị liệu Y học cổ truyền Việt Nam.
Sức khỏe là điều cốt lõi tạo nên giá trị đích thực của cuộc sống và là tâm nguyện mà Sen Tài Thu luôn hướng tới. Với sứ mệnh “Lan tỏa sức khỏe tới cộng đồng”, Sen Tài Thu luôn mong muốn mang tới cho quý khách hàng những trải nghiệm tinh tế nhất mang đậm bản sắc của nền Y học nước nhà.
Chọn lọc từ tinh túy của tạo hóa và đất mẹ, Sen Tài Thu mang đến những dấu ấn đặc biệt trong từng liệu trình. Cảm nhận sự dịu dàng thuần khiết của hương thơm thảo mộc nhẹ nhàng xoa dịu cơ thể qua những xoáy nước bồng bềnh trong bồn gỗ thảo dược. Những viên đá muối Himalaya như thì thầm cùng mọi giác quan, thanh lọc độc tố, duy tu và bồi dưỡng các tạng phủ bên trong cơ thể. Từng bó cơ được thả lỏng, thư giãn cùng những bài trị liệu độc đáo, ngàn năm tuổi giúp cơ thể đón lấy nguồn năng lượng tích cực chảy dọc đường kinh lạc, xua tan mọi nhức mỏi, căng thẳng âu lo.
Đến với Sen Tài Thu quý khách sẽ mang về một cơ thể vững chắc, một tinh thần tươi mới. Sen Tài Thu là điểm đến lý tưởng giữa chốn đô thị đông đúc – nơi những giá trị thượng hạng của sức khỏe và sắc đẹp được tôn vinh.