Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
As the Executive Assistant to the Chairman, you will be responsible for the following:
- Create and maintain comprehensive to-do lists, manage tasks, and ensure deadlines are met efficiently.
- Prepare and review reports as assigned by the chairman, ensuring accuracy and clarity.
- Assist in the creation, review, and editing of slides, presentations, documents, speeches, and other materials as required by the chairman.
- Take ownership of special projects and events as assigned by the chairman, coordinating logistics, managing timelines, and ensuring successful execution.
- Act as a strategic advisor to the chairman, offering insights and recommendations to enhance decision making processes.
- Serve as the primary point of contact between the chairman and internal/external stakeholders, facilitating communication and ensuring timely responses to inquiries.
- Handle confidential information with the utmost discretion. Facilitate communication between various departments and the chairman while maintaining confidentiality
- Directly work with partners to receive guests, persuade, and convey information from the Chairman to partners about the company's business strategies.
Yêu Cầu Công Việc
Education
-Bachelor's degree or above in Business Administration, Management, or other business-related fields (An MBA or equivalent is preferred).
-If the degree granted by an institution in Vietnam, English proficiency equivalent to IELTS 7.5 or higher is required.
Experience
-Minimum of 4 years of working experience, preferably in a technology business/start-up or management consulting
Skills
-Outstanding communication skills in English and Vietnamese, both verbal and written.
-Exceptional organizational and time-management skills, with the ability to organize, break-down and prioritize tasks effectively.
-A strong business mindset with excellent analytical and problem-solving abilities
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tổng Quan Công Ty
Thành lập năm 2016, Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP (IMPC) được thành lập năm 2016
Chúng tôi cung cấp hệ thống dịch vụ chuyên nghiệp và đồng hành cùng doanh nghiệp nhằm giải đáp các thắc mắc kịp thời trong quá trình tư vấn và vận hành.
Văn Hóa Công Ty
Sự phát triển cơ bản của Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP luôn bắt nguồn từ sự đầu tư thông minh, phát triển bền vững, học hỏi và sáng tạo vì lợi ích của cộng đồng, khách hàng, đối tác và công ty.