Mô tả công việc
• Maintain quality of services and standards according to requirement of hotel.
• Able to overlook and manage all operations and matters related to Front Office operations.
• Follow-up on complaints and take corrective measures.
• Select, train and evaluate all personnel within Front Office.
• Exceptional staff management skills and experience to drive forward the Front Office Strategy through team building, coaching and motivation.
• To report all guest’s complaints, compliments and suggestions immediately to the management.
• To inspect and pre-assigned rooms accommodation blockings for VIP’s special groups and regular guests that all rooms set-up and amenities are prepared according to standard.
• To ensure that all VIPs are checked-in as per policy and procedure.
• To have a sound working knowledge of the hotel’s daily functions and responsibilities to subordinates, assisting them in their duties.
• To liaise with the AFOM/FOM on any guest complaint and problems.
• To handle guest complaints in accordance with hotel policy, reporting all complaints and problems.
• To ensure that all airport pick-ups and drops-offs are handled properly..
• To ensure that all message, fax, parcels and etc. are delivered as per hotel policy and standards.
• To constantly strive to please all guest with whom he/she may come into contact during his/her working hours.
• To ensure that all employees reporting for duty are punctual, wearing the correct and proper uniform and name badge at all times.
• To assist in the building of an efficient team of associates by taking an active interest in their welfare, safety and development.
• To ensure all associates provide a courteous and professional service at all times.
• To assist in the training of any associates ensuring that they are full equipped and would have the necessary skills to perform their duties with maximum efficiency.
• To maintain the hotel’s standard and method of service.
• To ensure that all associates have completed understanding and adheres to the hotel’s rules and regulations.
• Perform other duties which are assigned by The Hotel Management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals;
- Provided with 3 meals a day;
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree in Hospitality Management or equivalent education required.
• 6-8 years in resort of similar size
• Min 4-year experience in Front Office/Guest Services,
•At least one year experience as the same level.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI chuyên gia về ngành giải trí của thiếu nhi tại Việt Nam, với các hoạt động kinh doanh khác nhau, bao gồm: trung tâm Giáo-Trí tiNiWorld, mô hình giải trí dành cho giới trẻ T CLB, phân phối đồ chơi trẻ em (Công ty đồ chơi Phương Nga), chuỗi cửa hàng bán lẻ (Toyland & Babyland).
* tiNi là hệ thống khu vui chơi theo mô hình Giáo-Trí dành cho thiếu nhi từ 2 đến 12 tuổi. Hiện tại, chuỗi thương hiệu trung tâm Giáo-Trí tiNi đã có 27 trung tâm tại Hà Nội, Hải Phòng, Hạ Long, Ninh Bình, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, An Giang, Đồng Nai và Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Là một công ty có phong cách sống tích hợp, tập trung vào việc đưa “niềm vui & nụ cười” đến các khách hàng trẻ em ở khắp mọi nơi, chúng tôi cung cấp một môi trường làm việc năng động được tạo nên bởi các chuyên gia trẻ tuổi, và được thúc đẩy bởi sự sáng tạo, đổi mới và đưa ra các sản phẩm đầy cảm hứng.