Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
Mô tả Công việc
1. Develop Optimized planogram Wipro categories, applying Category Management knowledge for assigned accounts:
- Analyze strategies and tactics of nationwide small formats in space management for each categories
- Develop space management principles/guidelines and Planogram proposal for Wipro categories in assigned customers to customer development and trade marketing team by leveraging space planning system
- Maintain image library to ensure latest products are available for using in software.
- Making a planogram proposal for each individual MT customer with selling story for new product launch
- Negotiate (and/or together with respective Account Manager) for the planogram proposal to assigned MT customers
- Keep tracking space performance of MT (some customers will be assigned by manager
2. Be responsible for executing and supporting on space management of big customers
- Identify and evaluate space share to find out the opportunities to optimize the Proposal Planogram for assigned customer.
- Do category captaincy process for participating retailers and suppliers.
- Support to analyze business performance (data from a variety of internal and external sources) for each category by brand/ flavor/SKUs in each customers to optimized visibility in MT Channel.
- Work closely or support Customer marketing team to optimized assortment via leveraging (internal / external data, analyze SKUs performance)
Yêu Cầu Công Việc
1. At least 3 years of related experience.
2. A seasoned professional with working experience in multi-national FMCG companies.
3. University Degree qualified is required; Fluency in English is advantage
4. Able to communicate and influencing people ability.
5. Ability to work under pressure and still produce result.
6. Ability to be proactive and plan and follow through.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
QSR Việt Nam được thành lập từ năm 2013, là nơi mang đến những trải nghiệm văn hoá ẩm thực đa dạng cho Khách Hàng. Hiện đang kinh doanh các thương hiệu nổi tiếng như: The Pizza Company, Swensen's, Dairy Queen, The Coffee Club, Chang, Aka House... QSR Việt Nam là một trong những công ty hàng đầu về kinh doanh chuỗi nhà hàng với gần 150 nhà hàng của 9 thương hiệu nổi tiếng đang có mặt trên khắp cả nước như The Pizza Company, Kem Dairy Queen, DQ Grill &Chill, Kem Swensen’s, B-Dubs, Aka House, Holy Crab, Chang và The Coffee Club.