Mô tả công việc
Be a part of EFL Global!
EFL is a leading global supply chain solutions provider headquartered in Sri Lanka and backed by a global network across 70+ offices in 39 countries throughout Asia, Africa, Middle East, Europe Canada and USA. While offering an extensive range of supply chain solutions including freight, 3PL and inland transportation, EFL embraces an innovative approach to logistics by using digital technologies to create new age business processes and customer experiences.
As a progressive organization that continues to expand via digital transformation, we are looking for dynamic individuals who strive to pursue a career at EFL Global- Vietnam within a rapidly growing business environment.
Your role & responsibilities
- Install, configure and maintain overall policies
- Manage daily operations of IT infrastructure including servers and network.
- Check performance/operation status of servers, network devices, security system.
- Requests create / remove Account (email & ERP system) for new staff/ leavers.
- Manage software license and update.
- Provide daily support to end users on a variety of issues (internet, email, applications, printing....)
- Identify, research and resolve IT technical problems.
- Monitor and troubleshoot hardware and software problems.
- Set-up, configure laptop/PCs for new staff (installation of relevant software, printers....)
- Support to technically manage office equipment (printers, projectors, copy machines, telephone operator...).
- Assist on data extraction on ERP system, creating & scheduling of reports
- Other tasks assigned by management.
Your skills & qualifications
- At least 2 years of working experience in IT admin, network support...
- Good knowledge about network infrastructure & network devices (Cisco, Pep link, Fortinet)
- Strong knowledge about Office 365 products (Outlook, SharePoint, Power Automate)
- Knowledge of ERP software's will be an added advantage
- Good English (both oral and written).
Benefits for you
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Social/Health Insurance
- Travel
- Bonus & Award
- Training
- Increments
Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Y tế TPHCM tiền thân là Công ty cung ứng vật tư Y tế được thành lập năm 1984. Chuyên kinh doanh xuất nhập khẩu dược phẩm, dược liệu, bán buôn thuốc, kinh doanh xuất nhập khẩu trang thiết bị, vật tư y tế và dịch vụ xuất nhập khẩu ủy thác, lưu kho giao nhận hàng hóa, khai thuế hải quan.
Với hơn 35 năm không ngừng mở rộng kinh doanh và xây dựng thương hiệu, đến nay YTECO đã khẳng định vị thế dẫn đầu của mình trong lĩnh vực y tế ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1984
Mission
Lấy con người làm nền tảng phát triển doanh nghiệp, YTECO hướng đến xây dựng đội ngũ nhân viên vững mạnh, gắn bó bền vững với công ty thông qua các chương trình tuyển dụng, đào tạo và phát triển kỹ năng cho gần 100 cán bộ nhân viên, với phạm vi hoạt động trải dài từ Bắc đến Nam.