Việc làm Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM - Yteco

Cập nhật 19/12/2024 11:25
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM
Operations Coordinator for ACC / Nhân viên hành chính
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng

Mô tả công việc

Job Summary: ACC coordinator to assist ACC’s Managing Director in the general operation of Ariyana Convention Centre.

Involving in following up all adminstrative work to ensure all the activities and assignments of Managing Director are under timeline and quality control. Involing in the operation of ACC in terms of supporting the site inspection; sales and marketing activities of ACC; co-ordinating and following up with all departments concerned to take care the operation of ACC.

Duties and responsibilities:

  • Act in a supporting role to the Managing Director and Sales Manager onsite at events.
  • Take dtailed minutes during ACC meetings; client meetings
  • Prepare presentations, compile reports when needed.
  • Brief suppliers and contractors about the property and registration procedures before event set-up.
  • Conduct site inspection to introduce the ACC facilities to prospective clients and event organizers in the absence of Sales Manager. Take note of client enquiries and communicate to Sales department to follow up.
  • Follow up with concerned departments to ensure all the jobs assignement/request from Managing Director are followed up
  • Actively patrol and check all the facilities, landscaping to ensure all are in good conditions. Report to Managing Director and concerned departments for any defects and follow up with fixing progress
  • Assist Managing Director and Sales Manager to entertain partners, clients when required.
  • Take care the good image and reputation of ACC. Co-ordinate with Marketing team to support and promote the marketing activities of ACC
  • Welcome and direct guests on the event dates when required.
  • Fulfill other assignement by Managing Director when being required

Quyền lợi được hưởng

• Provision of duty meals allowance

• Professional working environment.

• Entitlement to insurance as per labor law.

• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.

• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.

• Tet and holiday bonuses.

Yêu cầu công việc

  • Professional customer service and interpersonal skills are required.
  • Computer Skills: PowerPoint, Excel, Word
  • Excellent written Viet/Eng and oral communication skills.
  • Organization Skills: Need to stay focused, self- organised, prioritise work tasks and follow up with departments concerned to ensure effective planning for the events.
  • Problem-Solving Skills: Being able to think creatively and act quickly to solve the issue is required under pressure and time constraints.
  • Technical awareness with AV/IT although knowledge is not required.
  • Ability to maintain a professional and positive attitude and work independently with little guidance in a fast-paced, changing environment.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM
Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM - Yteco Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
76 Sương Nguyệt Ánh, P.Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Y tế TPHCM tiền thân là Công ty cung ứng vật tư Y tế được thành lập năm 1984. Chuyên kinh doanh xuất nhập khẩu dược phẩm, dược liệu, bán buôn thuốc, kinh doanh xuất nhập khẩu trang thiết bị, vật tư y tế và dịch vụ xuất nhập khẩu ủy thác, lưu kho giao nhận hàng hóa, khai thuế hải quan.

Với hơn 35 năm không ngừng mở rộng kinh doanh và xây dựng thương hiệu, đến nay YTECO đã khẳng định vị thế dẫn đầu của mình trong lĩnh vực y tế ở Việt Nam.  

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1984

Mission

Lấy con người làm nền tảng phát triển doanh nghiệp, YTECO hướng đến xây dựng đội ngũ nhân viên vững mạnh, gắn bó bền vững với công ty thông qua các chương trình tuyển dụng, đào tạo và phát triển kỹ năng cho gần 100 cán bộ nhân viên, với phạm vi hoạt động trải dài từ Bắc đến Nam.

Những nghề phổ biến tại Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM - Yteco

Bạn làm việc tại Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM - Yteco? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM - Yteco

Xuất Nhập Khẩu Y Tế Tp. HCM - Yteco

Click để đánh giá