Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
Mô tả Công việc
In charge of delivering and implementing product business strategy, formulating sales (SI/SO) guidelines, managing the product lifecycle, and integrating the functional departments to ensure the implementation of the business strategy and management execution.
Main responsibilities:
1. Product business strategy formulation: manage sales strategies in the region, formulate sales (SI/SO) guidelines; Execute and implement various functional management strategies based on strategic coordination; TOP channel customer sales management to support the branch's annual business goals
2. Product operation:
− Manage product lineup activities; manage new product launches and product transitions for the product area involving other departments as required
− Formulate core channel breakthrough strategies and implement them
− Utilize the product assortment to actively promote product areas at trade/consumer shows within the brand’s and TCL’s objectives and guidelines
− Monitor and steer stock availability of products
− Manage and resolve product queries to ensure correct information is supplied to the sales force and other departments as required
− Formulate and manage retail SO strategies for key models
− Product portfolio and planning, technical support for branches
− Work closely with the training teams to promote internal and external training activities with key focuses on the product area
− Create and manage product features and descriptions to enable sales and marketing departments to create documentation and collateral
3. Relationship:
− Closely working with HQ for product management
− Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
− Facilitate cooperation with Marketing, Sales, Planning & Logistic Departments
Yêu Cầu Công Việc
− 3 – 5 years of experience in AC Product Sales or Product Marketing experience
− Product Management experience
− Brand and Product knowledge
− Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
− Experienced professional with a full understanding of specialized areas; resolves a wide range of issues in creative ways
− Works on problems of diverse scope where analyzing data requires evaluating identifiable factors. Demonstrates good judgment in selecting methods and techniques for obtaining solutions
− Supervises mentoring and coaching for team members
− Bachelor's degree, or Master's degree;
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine là công ty thành viên của Đất Xanh Miền Bắc – đơn vị trực thuộc Tập Đoàn Đất Xanh – một trong những đơn vị bất động sản chuyên nghiệp và uy tín nhất Việt Nam. Trong hành trình 12 năm hoạt động, chúng tôi đã vươn lên trở thành Đơn vị phân phối & cho thuê bất động sản hàng đầu cả nước với thị phần lớn nhất miền Bắc.
Không chỉ hướng đến mục tiêu đem đến những sản phẩm bất động sản ưu việt cho khách hàng nội địa, với khát vọng vươn tầm thế giới, trở thành đơn vị kinh tế toàn cầu trong tương lai, Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine tự hào tiên phong dẫn đầu trong lĩnh vực “xuất khẩu” bất động sản Việt Nam ra thị trường quốc tế, phân phối các sản phẩm bất động sản đầu tư – an cư chất lượng tới khách hàng và nhà đầu tư nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành