Việc làm Bất Động Sản INDOCHINE

Cập nhật 12/12/2024 18:28
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Bất Động Sản INDOCHINE
Product Manager
Bất Động Sản INDOCHINE
36 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

BENEFITS:

Provide complete equipment to serve the job
Culture allows to maximize the abilities and creativity of personnel
13th month salary depend on company revenue and many other attractive forms of bonus
Entertainment (for Officer)
Fully enjoy social insurance, health insurance, and other benefits in accordance with the provisions of the Labor Law and the Company&039;s benefits
Full salary for 2 month probation

YOUR JOBS:
Team Leadership and Oversight

Lead and supervise the design and product development teams to ensure high- quality outputs that align with the company’s brand, quality standards, and production efficiency goals.
Review and approve product designs at various stages, ensuring alignment with the strategic vision and production capabilities.
Foster a collaborative, efficient working environment across the teams to meet deadlines and objectives.

R&D Coordination

Collaborate with engineering, production, and technical teams to integrate necessary adjustments based on R&D findings.
Ensure all products meet functional requirements and market demands before moving to the production stage.
Spearhead the coordination between design and R&D teams post- design to ensure product concepts are feasible and meet both technical specifications and market requirements.

Product Information and Launch Schedule Management

Oversee the creation and completion of comprehensive product information packages, including technical specifications, design documents, and manuals.
Manage product launch schedules, ensuring adherence to timelines for product releases and cross- functional collaboration with marketing, sales, and production teams to align efforts.
Ensure all stakeholders are kept informed of progress, risks, and milestones.

Brand Development and Market Engagement

Ensure products meet the brand’s positioning, value proposition, and customer expectations in the marketplace.
Lead initiatives to transition products from concept to market, working closely with internal teams such as marketing, sales, and operations.
Align product strategies with overall brand objectives, incorporating customer feedback to improve product offerings.

Collaboration with Supply Chain Teams

Monitor and resolve any issues related to product quality or production delays.
Ensure that suppliers, manufacturers, and production teams adhere to the required quality standards.
Work closely wroughout the product lifecycle.ith the internal supply chain teams to establish and maintain quality benchmarks th

Competitor and Market Analysis

Integrate market feedback into product development strategies to ensure continuous improvement of existing and new products.
Conduct thorough competitor analysis to identify market trends, product strengths, and weaknesses.
Monitor customer feedback and competitor product launches to stay ahead in the market.

Data Consolidation and Design Costing Oversight

Oversee the process of consolidating product and financial data to support accurate design- stage costing practices.
Provide key insights into product cost optimization to ensure profitability while maintaining product quality.
Collaborate with finance and design teams to develop efficient and accurate costing models.

Product Data Management on Odoo

Ensure that all data is current and well- organized to support cross- departmental collaboration and efficient workflows.
Monitor and update product details to reflect changes in specifications, pricing, availability, and other key information.
Manage the product data on the Odoo system, ensuring accuracy, completeness, and accessibility for all relevant teams.

REQUIRES:
Improve Cycle Time

Design Quality Score (measurable, to be built)
Price- point and style benchmark accuracy rate(measurable)
Product Information Package Completion & On- Schedule Launch rate (measurable)
Comprehensive Collections’ strategy for Brands

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:05:02

Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Bất Động Sản INDOCHINE
Bất Động Sản INDOCHINE Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1, Tòa Nhà CT4 VIMECO, Đường Tú Mỡ - Nguyễn Chánh, P. Trung Hòa, Q. Cầu Giấy

Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine là công ty thành viên của Đất Xanh Miền Bắc – đơn vị trực thuộc Tập Đoàn Đất Xanh – một trong những đơn vị bất động sản chuyên nghiệp và uy tín nhất Việt Nam. Trong hành trình 12 năm hoạt động, chúng tôi đã vươn lên trở thành Đơn vị phân phối & cho thuê bất động sản hàng đầu cả nước với thị phần lớn nhất miền Bắc.
Không chỉ hướng đến mục tiêu đem đến những sản phẩm bất động sản ưu việt cho khách hàng nội địa, với khát vọng vươn tầm thế giới, trở thành đơn vị kinh tế toàn cầu trong tương lai, Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine tự hào tiên phong dẫn đầu trong lĩnh vực “xuất khẩu” bất động sản Việt Nam ra thị trường quốc tế, phân phối các sản phẩm bất động sản đầu tư – an cư chất lượng tới khách hàng và nhà đầu tư nước ngoài.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản INDOCHINE

Bạn làm việc tại Bất Động Sản INDOCHINE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản INDOCHINE

Bất Động Sản INDOCHINE

Click để đánh giá