Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Duties and responsibilities include, but are not limited to:
- Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
- Accept bookings & orders placed by customers.
- Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
- Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
- Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
- Listen, probe and question in order to clarify and understand customers’ needs.
- Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
- Provide customers feedback for continuous improvements.
- Report to Manager every week about status of all clients
Yêu Cầu Công Việc
Education
- Diploma/degree in any fields.
- Knowledge of customer service…
Experience
- Experienced in relevant position in 1-2 years.
Required Skills
- Good Korean communication is preferable
- Customer oriented with good interpersonal and communication skills.
- Proficient in Microsoft Office applications.
- Highly adaptable to a fast-paced and dynamic environment.
- Decisive and able to analyze/resolve complex problems for customers.
- Able to work under pressure and handle high volume of work.
- Others: Good knowledge of Korean market is preferable.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.