Mô tả công việc
- Marketing Administration:
- Processlegal and internaldocumentation formarketing activities.
- Process payment documentation for marketing activities.
- Record and report up-to-datemarketingbudget tracking, expense reporting and invoices processing.
- Manage archives of all marketingdocumentation.
- Facilitate communication between team members, departments, and vendors.
- Support in oversee daily marketing team operations: manage schedules, coordinate meetings, handle correspondence, etc.
- Support in maintain relationships with marketing vendors and agencies.
- Operational Marketing Execution:
- Request & ensure marketing promotion offers are setup as planned.
- Manageallocation and delivery of marketing collaterals and merchandises as planned.
- Manage marketing inventory of all collaterals and merchandise stocks.
- Conduct internal audit and support competitors’ activities research.
- Support with online platforms management.
- Other ad-hoc tasks requested byHead ofMarketing.
Yêu cầu công việc
- Minimum 1-year experience
- Exceptional attention to detail with a commitment to producing high-quality work.
- Good written and verbal communication in English & Vietnamese.
- Proven efficient time and priority management.
- Fast learner and able to work withmultiple systems.
- Able to perform in a dynamic and fast-paced working environment.
- Proficient in Microsoft Excel, Word and Power Point.
Quyền lợi được hưởng
Being a part of a young, dedicated, professional team, we offer a competitive salary based on your competence with benefits packages for you that include:
- 24/7 health insurance
- 13th-month salary and performance-based bonus
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.