Responsibilities:
The work scope includes IT helpdesk and system administration domain with great learning space in IT area.3. Other ResponsibilitiesRequirements:
- IT Helpdesk Support
- Provide technical support for laptop, PC, IT collaboration hardware/software services.
- Maintain and resolve problems with laptop/PC hardware, software, and network connectivity.
- Communicate with end-users and provide basic training, guidance, and solutions.
- System Administration
- Monitor system performance and troubleshoot issues & implement backup and disaster recovery plans.
- Ensure system security and compliance with policies and procedures.
- IT hardware procurement, logistic operation support, and asset management.
- Bachelor's degree or above in Computer Science, Information Technology, or related field, or equivalent experience.
- From 1 year experience in a similar role. Fresh graduate with high motivation to learn on IT support & system administration work domain is also welcomed.
- Have solid knowledge on laptop/PC, server, and network operating systems and associated technologies.
- Good communication and interpersonal skills with proactive problem-solving capability.
- Good English communication skill (both verbal and non-verbal)
- Good at both teamwork and individual work.
- Ability to create, manage, and organize documents effectively
- IT professional certification in Linux, Windows, network or cloud technical domains is a plus.
Inclusion and Diversity are important to us. Synopsys considers all applicants for employment without regard to race, color, religion, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, age, military veteran status, or disability.
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.