Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Campaign Management: Developing media plan and manage performance campaigns on paid channels such as Google ads, Facebook ads, Youtube Ads, TikTok ads & other relevant platforms... to deliver Business & Marketing objectives.
- Performance Tracking: Monitor key performance indicators (KPIs) such as CPC, CTR, CPA, CR and ROAS, making data-driven decisions to improve campaign outcomes.
- Data Analysis & Reporting: Campaign Reporting & Analysis: Track and analyze delivery data, provide analysis reports, and translate complex data analysis into simple language, visualize and use it to help with decision-making. Based on data analysis, providing actionable and valuable insights for stakeholders to improve and optimize as needed. Research and analyze the possibilities of the market as well as the potential of ads platforms.
- Collaborative Coordination: Coordinate with the creative team and agency to prepare and to enhance the quality of creative assets for Performance campaigns. Coordinate with IT/Tech/Website Development team to build landing pages or website. Work closely with agency/other ad networks to plan and optimize the campaigns. Work closely with other functional teams (Sale, Social, Trade, PR, Operation), discuss and determine the appropriate Digital Marketing path to operate the big plan/campaign effectively.
- Builds process documents and billing for external and internal reports
- Any other responsibilities assigned by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3-4 years of working experience in Digital Media Perfomance: Facebook (Ads, Tracking, Report,…), Google (Display, Search, Youtube, Analytics, Dashboard, API, Tracking, Report,…), Adnetwork (Digital banner ads), Social ads, Programmatic,… with proven success.
- Have knowledge/experience in data analysis tools such as GA4, Excel, Google Sheets, Looker Studio & Third-party data, report, strategic & tactical planning, problem-solving.
- Detail-oriented and data-focused approach.
- Able to work under high pressure, independently in a fast-paced environment.
- Have a sense of responsibility, preciseness, diligence.
- Understanding and passion for the Home appliance industry is a big plus.Budget planning and control
- Experience in managing projects and deliverables.
- Manage your workload, timings and deadlines to ensure that the quality of the work is delivered without compromising expected standards.
- Willing to learn, conscientious and enthusiastic with a can-do attitude.
- Able to provide solutions and self-driven to deliver good quality results.
- Fluent in English.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.