Mô tả công việc
- To obtain, date-stamp and file copies of all documents which support authorized purchases (PR’s, PO’s, Delivery Notes, Receiving Reports) for future matching to invoices
- To compare detail of quantities, unit costs, etc., on regular purchase orders to those on authorized purchase requests
- To process daily invoices, that is, to match them to their supporting authorizations and receiving records
- To check accuracy of account allocations and post in the Inventory syste.
- To determine all payments due and to submit the disbursement schedule to Chief Accountant for approval prior to the actual preparation of bank remittance.
- To prepare payments and submit them, with their supports attached, for final approval and signatures.
- To declare monthly VAT (input) invoices.
- To co-operate and assist in reconciling the month-end inventory book balances to actual physical counts.
- To carry out any other reasonable duties and responsibilities as may be assigned.
- To be courteous and professional when in contact with outside companies/ suppliers and to maintain good working relationships with all colleges throughout the hotel.
Quyền lợi được hưởng
KEY BENEFITS:
• Competitive salary• Attractive benefits
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Communication English
- Having experience at the same role is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Please send:
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.