Mô tả công việc
The Kitchen Manager is responsible for overseeing the kitchen operations and managing the kitchen team to ensure the food delivery is at its best and established standards of operation are met. Moreover, this role is also in charge of purchase and supply orders, checking kitchen items, performing the inventory count for daily operations and making kitchen stock readily available.
Kitchen Manager reports directly to the Hotel general manager and works closely with the other members in F&B team.
Quyền lợi được hưởng
* Full contribution of SI, HI and UI on basic salary
* Active, balance and professional working environment
* Productivity focus not time attendance
* Fun and playfull internal activities
* 14 AL days
* Meal allowance
* Phone allowance
* 24.7 health insurance
Yêu cầu công việc
Proven performance record with at least 3 years in hospitality or F&B operations as Kitchen coach or equivalent, pre-opening experience is an advantage
Diploma in hotel and restaurant management, hospitality management, business management, marketing, entrepreneurship, or equivalent; Food Hygiene certifications would be an advantage
Fair written and verbal communication skills in both Vietnamese and English
Ability to easily connect and provide a warm (first) contact for our guests, continuously making it personal at every interaction
Ability to provide on the job training, peer mentorship, team development and coaching
Ability to work across all hotel sectors and departments at a basic level to best understanding role in FOH management and departmental collaboration
Actively work to build a community of one, in actions and feelings
Team and knowledge management, system diversities, organizational and team interrelationships
Conflict management, impact and influencing; listening, understanding and responding; teamwork and cooperation
Ability anticipate problems and offer solutions; provide high level of attention to detail
Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
Yêu cầu hồ sơ
PHÚ YÊN-TUY HÒA | Wink Hotel Tuy Hoa Beach | Kitchen Manager
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.