Mô tả công việc
- Meet and exceed target set in terms of contributing and generating revenue for the department.
- Providing responsive customer service and resolving client issues quickly and efficiently.
- Responsible for securing and maintaining new business.
- Identifying portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers
- Contribute to improve in the best practices in sales, and strategic approaches to an account.
via email, phone...
- To manage Big Korean customer relation with whole scope (IFF, TRK, CC, WH)
- Other tasks followed by superior’s requirements.
- Supporting Customer Service and work closely with Operations and Documentation on the execution of customer service contracts.
- Negotiating selling rates with clients as per price guidelines given, looking to maximize profits.
- Managing and controlling P/L for assigned customers.
Yêu cầu công việc
- Experience with Microsoft Excel, PowerPoint.
- Excellent organizing/typing/filing skills.
- Can speak English and Korean fluently.
- Troubleshoot issues related to order fulfillment.
- Universities degree, major in logistics, supply chain, or business is preferred.
- Basic skill as a salesperson such as Logistics Specialist.
- At least 1- 3 years logistics experience .
- Ability to work under pressure and to meet deadlines.
- At least 1- 3 years sales experience.
- Excellent organizational skills and attention to detail, and ability to multitask.
Quyền lợi
Bonus:
Twice per year: Including a 13th- month salary and flexible bonuses.
Insurance:
+ Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to regulations.
+ Comprehensive health insurance after 5 years of service.
+ Accident insurance (8/24).
Leave:
+ Annual leave: 12 days per year.
Other activities and benefits:
+ Bus shuttle service provided from downtown.
+ Company trips and participation in annual events.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:20:03
Không ngừng phát triển các hoạt động sản xuất, thương mại, dịch vụ nhằm tối đa hoá lợi nhuận cho các cổ đông, nâng cao thu nhập cho người lao động và phát triển Công ty CP Vinafco ngày càng lớn mạnh, bền vững.
Xây dựng Thương hiệu Vận tải biển Vinafco trở thành một trong thương hiệu mạnh của ngành vận tải biển nội địa Việt Nam, tiến tới mở rộng phát triển các tuyến vận tải quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1987
Mission
Tận dụng cơ hội kinh doanh, thu hút vốn đầu tư nâng cao phương tiện đội tàu nhằm mang đến cho khách hàng sử dụng dịch vụ tối ưu về thời gian, an toàn hàng hóa, giá thành hợp lý, góp phần tiết kiệm chi phí cho khách hàng so với các loại hình vận tải khác.
Review Vinafco
Môi trường làm việc thân thiện, đồng nghiệp giỏi. Công ty có phụ cấp ăn tối khi OT cho nhân viên.
Công việc tương đương ở các công ty theo mặt bằng chung thì mức lương Vinafco trả khá là thấp. Vị trí của công ty khá là xa và khó khăn để di chuyển