Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Code: 113462
- Location: Duy Tien, Ha Nam
- Monthly Salary: 20,000,000~25,000,000VND
Responsibilities:
1- Supervise and instruct the purchaser/shipping assistant to deal with the purchasing/selling work efficiently, deal with the special situation in time, and ensure the correctness and timeliness of the purchasing material/finished goods.
- Direct staff to coordinate closely with the receiving department and accounting department to ensure that orders are delivered in full and paid on time.
2- Analyze purchasing/shipment needs, and supplier/customer capacity and develop purchasing/shipment plans.
- Analyze the supplier market to properly evaluate the current supplier capacity and prices to see if they meet the company’s business better and contribute to saving purchasing costs.
- Analyze the customer's demand for proper support and satisfy the shipment schedule after confirmation with PPC.
3- Manage and maintain relationships with suppliers.
- Directly manage and maintain relationships with major suppliers.
- Guide, direct and assign staff to maintain relationships with suppliers under their management responsibilities.
- Develop plans for periodic or ad hoc supplier evaluations.
4- Purchasing and inventory control.
- Ensure that there is enough quantity of raw materials as well as necessary resources for the company’s production activities by effectively controlling inventory.
- Develop inventory plans.
- Negotiate prices, negotiate terms of contracts/agreements, and confirm purchases according to the company’s purchase regulations. Direct and guide staff to negotiate prices and negotiate for small and medium-value contracts.
5- Quality control.
- Continuously check the quality and performance and evaluate the reliability of suppliers. Ensure suppliers meet the company’s requirements and are consistent with the purchasing strategy.
- Resolve supplier/customer complaints based on quality problems from the QA/QC team.
- Manage purchasing staff/shipping assistant in compliance with purchasing/shipment regulations and policies, ensuring adequate timely, good-priced, and transparent goods.
6- System management:
- Manage objectives, planning, and task schedule.
- Generate procurement management reports, ERP software utilization
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
<Necessary Skill / Experience>
- Education: Graduated from University majoring in Economics, Commerce, or International Economics.
- Gender: Any
- Age: 35-45 years old
- Language: English business Level
- Experience: At least 8-10 years of solid experience in the same field in a foreign company, especially in Japanese society
- Good knowledge of Supplier sourcing (researching, evaluating, and liaising with Suppliers), with some basic knowledge of the shipping field (import).
<Other skill/Personalities>
- Have good communication & negotiation skills.
- To be responsible and capable of working independently and detail-minded
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: 20 Tr - 25 Tr VND
Công ty Liên doanh Vận chuyển Quốc tế Hải Vân (gọi tắt là Hải Vân) được thành lập vào năm 1999 bởi hai công ty: Công ty TNHH Thương mại Hải Vân – Việt Nam và Công ty AC Electrical Accessories International Pte. Ltd. – Singapore (Công ty TNHH Thương mại Hải Vân là một công ty có hàng chục năm kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ vận chuyển khách du lịch quốc tế và cho thuê xe tại Việt Nam. Công ty AC Electrical Accessories International Pte. Ltd. là một chuyên gia trong lĩnh vực thiết bị điện và giao thông vận tải tại Singapore).
Hải Vân hiện nay là thương hiệu hàng đầu về mặt chất lượng trong lĩnh vực vận chuyển du lịch trên phạm vi toàn quốc. Hầu hết các công ty du lịch thuộc phân khúc khách du lịch nước ngoài cao cấp, khách hội nghị, hội thảo...(MICE) đều chọn Hải Vân làm nhà cung cấp dịch vụ vận chuyển.
Từ năm 2008, Hải Vân đã triển khai và trở thành một trong những thương hiệu hang đầu về mặt chất lượng trong lĩnh vực vận chuyển hành khách liên tỉnh trên phạm vi các tỉnh Tây Bắc. Với hệ thống xe giường nằm cao cấp, đội ngũ lái xe, tiếp viên được đào tạo chuyên môn bài bản, văn hóa phục vụ tận tình, chu đáo
Từ tháng 5 năm 2011 Hải Vân tiếp tục mở rộng hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực vận chuyển hành khách công cộng với các Tuyến Bus từ Trung tâm Hà Nội về các khu vực Ba Vì, Sơn Tây, Mỹ Đức: Ba Thá và Xuân Khanh, Kênh Đào và tuyến bus nội đô 64: Nam Thăng Long – TT TM Bình An.
Làm việc tại Hải Vân là bạn đã tham gia vào một môi trường năng động, nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân. Tại Hải Vân mọi đóng góp của bạn đều được ghi nhận và khích lệ bằng chính sách đãi ngộ hấp dẫn, và nhiều chế độ ưu đãi khác dành cho nhân viên sử dụng dịch vụ xe của Công ty.