Gear Inc is seeking a QA (Quality Analyst) Officer for our Moderation teams on a full time basis. The ideal candidate will play a crucial role in ensuring the implementation and efficiency of quality.
Main Responsibilities:
- Review the implementation & efficiency of quality and inspection systems;
- Plan, conduct & monitor testing and inspection of materials and products to ensure the quality's product;
- Investigate customer's claims and non-conformance issues;
- Analyze data to identify areas for improvement in the quality systems;
- Develop, recommend and monitor corrective and preventative actions;
- Evaluate audit findings and implement appropriate corrective action.
- Proficient in English, particularly in reading and understanding the requirements of foreign clients;
- Knowledgeable in the BPO sector, for example customer support, service analysis, and call center operations;
- Prior experience or skills related to Quality Assurance are preferable;
- Be detail oriented with strong analytical skills;
- Proficient skills with MS Office and Google Drive;
- Willingness to handle multi-project;
- Have good communication skills is an advantage;
- Able to work on Holidays is preferable.
- Personal traits and self-management skills are required to manage unique risks and a fast pace work environment within the Content Moderation industry. Candidates may potentially be exposed to harmful content.
1. Salary and Benefits
- Attractive salary and benefits and annual salary review;
- Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
- Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
- Annual health check, annual flu vaccination;
- Summer vacation (Paid days off and bonus);
- Paid leave (12 days/year).
- Flexible working hours, we work 40 hours per week (Monday-Sunday);
- International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese and foreign experts;
- Modern hardware, Free drinks (coffee, tea, etc.);
- Training and career development opportunities;
- Free in-house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5 .
5 days per week amounting to 40 hours (Monday-Sunday), arranged by the company.
The detailed working hour for each shift is as follows:
- Shift 1: 9:00 a.m - 6:00 p.m;
- Shift 2: 2:00 p.m - 10:00 p.m;
Able to work during Vietnamese Public Holidays as requested (New Year, Lunar New Year, Independence Day, etc.)
Working Location: Hai Ba Trung, Ha Noi.
Công ty Tài Chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội (SHB Finance) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 77/GP-NHNN do Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp ngày 12/12/2016 và được phòng Đăng ký kinh doanh – Sở Kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội cấp Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp lần đầu ngày 28/3/2017.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo luật bảo hiểm.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: Bóng đá do công ty tài trợ 1 tuần/ 1 lần.
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện như: Ngày Quốc tế phụ nữ 8/3, Phụ nữ Việt Nam 20/10, Tổ chức tiệc sinh nhật theo quý cho các thành viên trong công ty,…
- Du lịch
- Team building
Lịch sử thành lập
Ngày 25/4/2023, SHBFinance được Ngân hàng Nhà nước chấp thuận chính thức chuyển đổi từ Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội thành Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội.
Mission:
Cung cấp các giải pháp tài chính tiêu dùng thông minh,dễ tiếp cận cho mọi người dân Việt.
Review SHB Finance
Thời gian thoải mái, không gò bò giờ giấc, được ở nhà làm tuần 2 ngày. Mấy clb mở ra cũng được nhưng hơi ít
Công ty mới cho làm việc hybrid 2 ngày/tuần nên thấy rất tốt với người nhà xa
Lương cao so với mặt bằng chung và khối lượng công việc phải làm