Mô tả công việc
Job Summary:
The ideal candidate will be competent in prioritizing and working with medium supervision. He/she will be self- motivated and trustworthy.
We are looking for a reliable Sales Supporting Supervisor who will develop and enhance sales supporting process and systems, support and adapt dealer and customer demand of Sales Finance and Personal loan product.
Key Roles & Responsibilities:
Sales Supporting Supervisor performs a wide range of duties including
some or all
f the following:
Establish plan and process to support dealer and customer by co- work with relevant departments (40%)
Execute and monitor process. Ensure operation is completed within timeline.
Provide contribution/comment to other team process which support business.
Gather information and suggestion from related department to enhance process manual to meet business requirement.
Define process, framework for operation process (dealer commission and subvention).
Manage system development request to launch new product/ business/feature includes (20%)
Monitor its performance and request for enhancement as needed after go live.
Co- work with all departments to define business requirement document.
Conduct UAT to ensure technical feasibility for launching
Manage the system setup and maintain operation of product/ business/feature includes (15%)
Set up and maintain system parameter
Resolve/coordinating with other department to resolve issue occur if any.
Support sales team to review Sales Special Request regarding to loan proposal and process to propose to Head of Product Division for final decision (15%)
Other tasks assigned by Head of Division/Department from time to time (10%)
Yêu cầu công việc
Qualification
• At least 3+ years of experience in banking/finance sector and 1+ years experiences as reconciliation position is preferable.3. Knowledge
• University Degree majored in Business Administration/Finance & Banking/IT or any related major2. Work Experience
• Referable experience in a product team/ credit operation
• Knowledge of Retail banking- Consumer finance: products, policies and processes
• How to research and keep up to date with market’s changing and technology that may impact product operation
• System: loan management, dealer management, customer management
Skills
• English
• Ability collect data, establish facts and draw valid conclusions
• Organization skill
• Exceptional math, computation and analysis skill
• Collaboration, Problem analysis, Presentation skills
• Attention to detail
• Access, VBA, Power Query
• Logical thinking
Quyền lợi
Engagement and outdoor activities (birthday, football, charity etc).
Friendly and dynamic working environment.
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship.
Attractive salary and bonus.
Social insurance.
Premium health insurance.
Annual leave
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-05 22:25:03
Năm 2009, Công ty TNHH AEON Việt Nam chính thức bắt đầu hoạt động tại Việt Nam dưới hình thức Văn phòng Đại diện. Trực thuộc AEON - Tập đoàn bán lẻ hàng đầu Nhật Bản, Công ty TNHH AEON Việt Nam chính thức thành lập vào ngày 07/10/2011, đầu tư vào nhiều lĩnh vực kinh doanh bán lẻ đa dạng. Với triết lý bất biến "theo đuổi hòa bình, tôn trọng con người, đóng góp cho cộng đồng với việc lấy khách hàng làm giá trị cốt lõi”, chúng tôi hướng đến nâng tầm phong cách sống cho khách hàng và đóng góp vào mục tiêu phát triển bền vững của Việt Nam thông qua việc mở rộng hoạt động kinh doanh bán lẻ. Chúng tôi đặt mục tiêu trở thành Nhà bán lẻ trụ cột không thể thiếu và Nơi làm việc tốt nhất ngành bán lẻ Việt Nam.
Kể từ khi khai trương Trung tâm Mua sắm đầu tiên AEON - Tân Phú Celadon vào năm 2014, tính đến nay, AEON Việt Nam đã mở rộng hoạt động kinh doanh tại 5 tỉnh thành, đầu tư vào 5 lĩnh vực với 2 Trung tâm phân phối và 4000 nhân viên trên toàn quốc. Để đáp ứng nhu cầu ngày càng cao và xu hướng không ngừng thay đổi của khách hàng, AEON Việt Nam trong thời gian tới sẽ chú trọng đẩy mạnh đa dạng hóa mô hình bán lẻ, tăng tốc chuyển đổi số trong vận hành, phát triển các sản phẩm đặc trưng (đặc biệt là Nhãn hàng riêng của AEON), đồng thời chung tay cùng cộng đồng địa phương kiến tạo các giá trị chung hướng đến mục tiêu phát triển bền vững tại những nơi AEON hiện diện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, … theo chế độ của Nhà Nước
- Được tham gia bảo hiểm sức khỏe 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Tiệc thường niên của công ty
- Tiệc sinh nhật
- Teambuilding cuối tháng
Lịch sử thành lập
- Năm 2009, AEON chính thức bắt đầu hoạt động tại Việt Nam dưới hình thức Văn phòng Đại diện
- Ngày 07/10/2011, được sự chấp thuận từ UBND Thành phố Hồ Chí Minh, AEON thành lập Công ty TNHH AEON Việt Nam kinh doanh
- Năm 2017, Trang Thương mại Điện tử AEON Eshop chính thức ra mắt
- Tháng 8/2022, tại Việt Nam, AEON Việt Nam đã khai trương và đưa vào vận hành toàn quốc : 3 Trung tâm mua sắm, 4 Trung tâm Bách hóa tổng hợp và Siêu thị, 25 Cửa hàng chuyên doanh
Mission
- Tôn chỉ lấy Niềm tin và Ước muốn của khách hàng làm trọng tâm được AEON xem là yếu tố cốt lõi. Nhân viên AEON nỗ lực hết mình để thỏa mãn nhu cầu của khách hàng và xây dựng một cuộc sống tốt đẹp hơn.
Review AEON MALL
Môi trường làm việc toxic, sức khỏe tình thần bị ảnh hưởng
Không gian làm việc khá là ngột ngạt
Đúng luật, trả lương đầy đủ. Quy trình tuyển dụng đòi hỏi show bảng lương 3 tháng gần nhất để làm căn cứ deal lương