Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
i. Comprehensive Overview:
As a key member of our product sales team, the Business Development Manager reports to the Regional Sales Manager / Head of Department. This role focuses on driving the revenue growth and profitability (gross margin) of the product segments assigned by delivering values to the Medical Device Division, primarily healthcare industry. Responsibilities include establishing new key principals through new business development, cultivating relationships with existing principals to increase revenue and execution of new growth strategies with both marketing and sales team to achieve revenue growth for the division in Vietnam.
The objective is to drive sales growth, enhance customer satisfaction, and stay informed about industry trends. This position is instrumental in advancing our mission to provide innovative medical device solutions and fostering lasting connections within the healthcare sector.
ii. Key Responsibilities:
- To develop and implement strategies that help the business segment (MED) achieve its goals, increase revenue, and improve efficiency.
- To ensure the business segment (MED) achieving the sales revenue and gross profit margin set in the Business Plan.
- To provide effective leadership, guidance, and mentorship by formulating product strategies to ensure local sales team meet the product segment goals and objectives.
- To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through healthcare market research, networking, and competitor activities
- To eloquently present and showcase the value proposition of the offered products or services to clients during sales pitches, trade shows, or other opportunities.
- To cultivate and maintain new and existing relationships with customers to promote the organization's interests and ensure its success.
- To work with Regional Sales Manager / Head of Department to identify the Growth and Expansion Track (BD) and follow Business Development programs for the product segment assigned through collaborating with the related teams to promote product R&D, identify the growth and expansion track.
- To monitor the business development process and product launch in Vietnam for the product segments assigned.
Yêu Cầu Công Việc
iii. Qualifications and Requirements:
- Bachelor's degree in Biological Sciences, Nursing and Biomedical Engineering or relevant disciplines
- Proven sales track records with experience in sales in Medical Device for more than 3 years
- In-depth knowledge of Healthcare Sector processes and requirements
- Strong communication and presentation skills
- Ability to understand and convey technical information to diverse audiences.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Có giấy phép thành lập và hoạt động số 51GP/KDBH cấp ngày 12/6/2008, Hanwha Life Việt Nam có vốn điều lệ 4.891 tỷ đồng và là một trong những công ty bảo hiểm nhân thọ có tiềm lực tài chính mạnh nhất tại Việt Nam. Hanwha Life Việt Nam cũng là doanh nghiệp vinh dự được nhận danh hiệu “Top 10 Công ty Bảo hiểm uy tín” liên tục trong 6 năm (từ 2017 đến 2022)
Hanwha Life Việt Nam đã chính thức giới thiệu sản phẩm đến khách hàng kể từ ngày 1/4/2009. Hanwha Life Việt Nam đang có hơn 500 nhân viên cùng hơn 37.000 tư vấn tài chính hoạt động ở trên 160 điểm phục vụ khách hàng trên cả nước. Tính đến năm 2022, công ty có gần 1.000.000 khách hàng tin tưởng và giao phó trọng trách bảo vệ bản thân và gia đình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe cao cấp, bảo hiểm tai nạn nhóm theo chính sách công ty.
- Được bảo hiểm chăm sóc sức khỏe định kỳ hằng năm, kèm chính sách sức khỏe cho người thân nếu đạt KPI.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Thường xuyên có những quyền lợi được du lịch trong và ngoài nước hằng năm
- Quà tặng cho người mới đến và vào những dịp đặc biệt
Lịch sử thành lập
- Năm 2005, Chính thức thành lập văn phòng đại diện tại Hà Nội
- Năm 2008, Nhận giấy phép hoạt động từ Bộ tài chính, khởi đầu cho một hành trình mới
- Năm 2009, Hanwha Life Việt Nam được thành lập với vốn điều lệ 100 triệu USD. Chính thức hoạt động tại Việt Nam - Chính thức giới thiệu sản phẩm ra thị trường
- Tháng 2 năm 2010, Hanwha Life Việt Nam chính thức đi vào hoạt động.
- Tháng 4 năm 2015, Hanwha Life Việt Nam kỷ niệm 5 năm thành lập với các hoạt động từ thiện như tặng quà cho trẻ em mồ côi, người già neo đơn, tổ chức khám sức khỏe miễn phí cho người nghèo.
- Tháng 4 năm 2019, Hanwha Life Việt Nam đầu tư vào mảng giáo dục bằng việc tài trợ cho trường Đại học Khoa học Tự nhiên, ĐHQG TP.HCM và trường Quản trị Kinh doanh Harvard.
- Năm 2020, Hanwha Life Việt Nam tiếp tục phát triển sản phẩm bảo hiểm đa dạng, cam kết hỗ trợ và bảo vệ khách hàng trong suốt quá trình sử dụng sản phẩm của công ty.
Mission
Cung cấp dịch vụ và giải pháp hướng đến khách hàng, trở thành công ty bảo hiểm được tín nhiệm nhất tại Việt Nam.
Review Hanwha Life Viet Nam
Môi trường lành mạnh(IT)
Phúc lợi có đầy đủ(IT)
Công ty cũng hỗ trợ sát lắm(IT)