Job description
CBRE Group, Inc. (NYSE:CBRE), a Fortune 500 and S&P 500 company headquartered in Dallas, is the world’s largest commercial real estate services and investment firm (based on 2020 revenue). The company has more than 100,000 employees (excluding affiliates), and serves real estate investors and occupiers through 500 offices (excluding affiliates) worldwide.
CBRE offers a broad range of integrated services, including facilities, transaction and project management; property management; investment management; appraisal and valuation; property leasing; strategic consulting; property sales; mortgage services and development services.
Please visit our website at: www.cbre.com or www.cbrevietnam.com
I. DUTIES AND RESPONSIBILITY:
CBRE seeks an intern for an interesting opportunity to support the work of the Residential Project Marketing Department.
- Collect, analyze and organize information for leasing purpose
- Identify problems and develop creative yet practical solutions
- Conduct market research activities
- Apply marketing and tele-marketing skills
- Handle customer service issues (negotiations, claims handling)
- Complete general administrative tasks
II. WHAT WE LOOK FOR:
CBRE internship programs are designed to provide a beneficial relationship between our company and university students, graduates, post-graduate students. Internships are offered for 3 months and are renewable up to a maximum of 6 months. Our company offers interns an exceptional learning experience in an international organization and increases their awareness. The ideal candidate should possess the following requirements:
- Work full time from Monday to Friday (8:30 AM - 5:30 PM) (Fulltime candidates only)
- Senior student or fresh graduate in Business program or related filed are welcome.
- Experience is a plus (internship, volunteer, certificates…)
- Hard-working, well-organized, enthusiastic and careful.
- Good communication and interpersonal skill and teamwork.
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Power Point, Excel…)
- Fluent oral and professional writing skills in English is a must.
- Fluent in Chinese is a plus
- Willing to commit to the internship full-time period for at least 3 to 6 months.
III. WHAT WE CAN OFFER:
Interns are fully involved in the working program of the Residential Project Marketing Department that has selected them to carry out assignments relevant to their studies and experiences under the manager’s guidelines.
- Monthly internship allowance + additional support: parking fee.
- Laptop provided by company, and free pantry with food, drink served.
- Be trained and guided for valuable experience for future career.
- Opportunity to join diversified training sessions and soft-skills as well.
- Opportunity to work in global environment of fast developing company, working and growing with our passionate, supportive and talented team.
We welcome applications of qualified and diverse candidates.
Working location: Capital Place, 29 Lieu Giai, Ba Dinh District, Ha Noi
IV. CONTACT PERSON:
Ms. Phuong Ha
Department: HR
To apply, please kindly send us your updated CV with title via email address below:
Email: [email protected] with title [CRBE - 1124] RPM Intern - Fullname
Có giấy phép thành lập và hoạt động số 51GP/KDBH cấp ngày 12/6/2008, Hanwha Life Việt Nam có vốn điều lệ 4.891 tỷ đồng và là một trong những công ty bảo hiểm nhân thọ có tiềm lực tài chính mạnh nhất tại Việt Nam. Hanwha Life Việt Nam cũng là doanh nghiệp vinh dự được nhận danh hiệu “Top 10 Công ty Bảo hiểm uy tín” liên tục trong 6 năm (từ 2017 đến 2022)
Hanwha Life Việt Nam đã chính thức giới thiệu sản phẩm đến khách hàng kể từ ngày 1/4/2009. Hanwha Life Việt Nam đang có hơn 500 nhân viên cùng hơn 37.000 tư vấn tài chính hoạt động ở trên 160 điểm phục vụ khách hàng trên cả nước. Tính đến năm 2022, công ty có gần 1.000.000 khách hàng tin tưởng và giao phó trọng trách bảo vệ bản thân và gia đình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe cao cấp, bảo hiểm tai nạn nhóm theo chính sách công ty.
- Được bảo hiểm chăm sóc sức khỏe định kỳ hằng năm, kèm chính sách sức khỏe cho người thân nếu đạt KPI.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Thường xuyên có những quyền lợi được du lịch trong và ngoài nước hằng năm
- Quà tặng cho người mới đến và vào những dịp đặc biệt
Lịch sử thành lập
- Năm 2005, Chính thức thành lập văn phòng đại diện tại Hà Nội
- Năm 2008, Nhận giấy phép hoạt động từ Bộ tài chính, khởi đầu cho một hành trình mới
- Năm 2009, Hanwha Life Việt Nam được thành lập với vốn điều lệ 100 triệu USD. Chính thức hoạt động tại Việt Nam - Chính thức giới thiệu sản phẩm ra thị trường
- Tháng 2 năm 2010, Hanwha Life Việt Nam chính thức đi vào hoạt động.
- Tháng 4 năm 2015, Hanwha Life Việt Nam kỷ niệm 5 năm thành lập với các hoạt động từ thiện như tặng quà cho trẻ em mồ côi, người già neo đơn, tổ chức khám sức khỏe miễn phí cho người nghèo.
- Tháng 4 năm 2019, Hanwha Life Việt Nam đầu tư vào mảng giáo dục bằng việc tài trợ cho trường Đại học Khoa học Tự nhiên, ĐHQG TP.HCM và trường Quản trị Kinh doanh Harvard.
- Năm 2020, Hanwha Life Việt Nam tiếp tục phát triển sản phẩm bảo hiểm đa dạng, cam kết hỗ trợ và bảo vệ khách hàng trong suốt quá trình sử dụng sản phẩm của công ty.
Mission
Cung cấp dịch vụ và giải pháp hướng đến khách hàng, trở thành công ty bảo hiểm được tín nhiệm nhất tại Việt Nam.
Review Hanwha Life Viet Nam
Môi trường lành mạnh(IT)
Phúc lợi có đầy đủ(IT)
Công ty cũng hỗ trợ sát lắm(IT)