Các phòng ban đang tuyển dụng tại CBRE Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Hành chính
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Nghiên cứu và Khoa học
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm CBRE Việt Nam

Cập nhật 22/01/2025 16:16
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
Restaurant Supervisor (Ngân Đình)
CBRE Việt Nam 4.0★
20 đánh giá 217 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 12/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

1. To ensure guest are serviced within specified time.

2. To keep the team updated the menu and presentation standards.

3. To communicate with guests and staff using clear and professional language, and answer phone calls using appropriate telephone etiquette.

4. To effectively answer any questions regarding menu and assist with menu selections.

5. To be able anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully.

6. To apply service techniques correctly at all times, and serving Food & Beverage items with enthusiasm.

7. To assist in serving food courses and beverages to guests.

8. To ensure the set-up of tables is in accordance with types of event and service standards.

9. To record transaction / orders in Point of Sales systems at the time of order.

10. To communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability.

11. To communicate additional meal requirements, allergies, and dietary needs, and special requests to the kitchen.

12. To check with guests to ensure satisfaction with each food course and beverages.

13. Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area.

14. To maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.

15. To review order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.

16. To present accurate final bill to guest and process payment.

17. To perform shift closing on the Point of sales terminal and tally cash and credit card settlements.

18. To ensure that the restaurant is always kept clean and organized, both at the front as well as the back of house areas.

19. To ensure that hotel brand standards and SOP's are consistently implemented.

20. To work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential.

21. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.

22. To conduct monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.

23. To take an active role in coaching and developing junior staff.

24. To perform any other duties related to food and beverage service assigned by the manager.

Quyền lợi được hưởng

- 2 months of probation with full salary & service charge.

- Team building activities.

- Annual Summer Outing/Health checkup

- Accident insurance 24/24

- Attractive Medical package  

- Uniform, Laundry service is provided by Hotel

- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria

- International working environment and friendly teammates.

- Other benefits according to Company's policy.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS

1. Two to three years’ experience as an F&B Captain in high volume five-star hotels or upscale hotels/ or in fine dining restaurant with excellent oral and written communication skills.

2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.

3. Good command of English and Vietnamese.

4. Ability to speak Chinese, Japanese or Korean as an advantage.

5. Ability to speak, read, write and understand the primary language(s) used in the workplace. Use judgment and reasoning to cope with emergencies such as sudden illness, accident, or interrupted service.

6. Exceptional knowledge and understanding of various dining cultures and food service techniques and standards.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV hoặc liên hệ phòng nhân sự 02438315000 máy lẻ 3040
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
CBRE Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 13, Toà nhà AB Tower, 76A, Lê Lai, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, TPHCM, Việt Nam

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam được nhận định là “đại gia dịch vụ bất động sản” có tiếng trên thị trường. CBRE không chỉ được nhiều chủ đầu tư tin tưởng “chọn mặt gửi vàng”, làm quản lý vận hành các dự án của mình mà đơn vị này còn chuyên cung cấp các báo cáo uy tín và khảo sát chuyên nghiệp về thị trường bất động sản.

CBRE Việt Nam là thành viên của Tập đoàn CBRE – thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ bất động sản lớn nhất thế giới (tính theo doanh thu năm 2019).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
  • Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lich
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2016: CBRE Việt Nam giành được giải thưởng Asia Pacific Property 2016
  • 2014: Đạt giải Nhất về tư vấn bất động sản tại South East Asia Awards
  • 2008: Đạt giải thưởng Rồng Vàng từ Thời báo Kinh tế Việt Nam
  • 2003: Công ty CBRE Việt Nam chính thức được thành lập

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là hiện thực hóa tiềm năng của khách hàng, chuyên gia và đối tác bằng cách xây dựng các giải pháp bất động sản tương lai.


Review CBRE Việt Nam

4.0
20 review

04/04/2024
Trợ lý phát triển kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Cơ hội phát triển bản thân cao

20/10/2023
Chuyên viên đầu tư tại Hồ Chí Minh

Chuyên viên tư vấn

25/10/2023
Nhân viên hành chính tại Hà Nội

Không đề xuất

Những nghề phổ biến tại CBRE Việt Nam

Bạn làm việc tại CBRE Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CBRE Việt Nam

CBRE Việt Nam

Click để đánh giá